29 Kasım 2011

Cecile - 17 (tırnaklarım yamuk,parmaklarım kıllı olabilir,dikkat !)

   Bu oje en sevdiğim bordo ojelerimden . Bordo ojeyi her ne kadar çok sevsem de diğer renklerden pek sıra gelmiyor sürmeye :) Bana en çok yakışan renklerden biridir bordo ... Mor ve siyahtan sonra en çok bordoyu severim . Ojeyi 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı . Çok güzel çekimler olmadı nedense iyi yakalayamadım rengi :(


   Bu postumu bütün kıllı tüylü parmaklı kollu, yamuk yumuk ve çirkin tırnaklı bloggerlara gönderiyorum,selam olsun :D







10 yorum:

NİMO =) dedi ki...

Aaaa ama ııyyk ne kadar iğrenç, yoksa pazardan mı aldın bu ojeyi az örenk al yurtdışındaki yabancı bloggerları !
:) Kızım bunlar üretemeyen tipler, onlara french kolayı boşver .) Öperimm !
bu arada tammm kış rengidir o, çok severim :)

Junkhead dedi ki...

Nimom evet tam kış rengi aslında :) Pazardan çakma alırım ben tarzım o şekerim :D :D :D

youknow dedi ki...

cık cık cık olmamıs midemi bulandırdı tırnakların :D

özge dedi ki...

aaayy adaşım bari sen söyle böyle diyen blog kimin yada kim yazdı ay meraktan çatlıycam şimdi :))

Junkhead dedi ki...

:)))))

Adaşım uluorta blogum söyleyip burayı kirletmek istemiyorum :)

özge dedi ki...

şeker forumdan ö.m at bari :)

*ssdesignbutik dedi ki...

bebeğimm harika bir renk oje de bordoya bayılıyorum sana da pek yakışmış :=)

Junkhead dedi ki...

Sağol yavrum muckk :)

sevda s. dedi ki...

Delisinnnn, mesajı da veririm diyorsun :)
Çok güzel ojen, boşver biz kendimiz için sürdüğümüze göre her rengi süreriz, erkekler için yaşayanlar kırmızı ve french takılsınlar, sıkıcı bir şekilde :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım evet biz kendimiz için sürüyoruz,herşeyi de kendimiz için yapıyoruz ;) Bazıları erkeklere endeksli yaşamaya devam etsin :D

Yorum Gönder