17 Kasım 2011

Bugünkü kozmetik alışverişim

   Bugün çarşıda işim vardı,daha sonra da lenslerimi almak için gözcüye gidecektim . Rossman'a uğrayayım dedim ,tabi hiçbirşey almadan çıkmamak ayıp olurdu :) Bir de parfümeriden birkaç şey ile Pastel'in 2 yeni ojesini aldım . Pastel ojeler yeni renklerden kanımca,hem üretim tarihleri geçen aymış ,hem de renkleri ilk kez gördüm . Parfümeri dışında sepete doldurmuşlardı,dikkatimi çekti bu ikisi . Mavi olan tam "navy" denen renk,çok severim . Bugün de tam o renk bir bluz giymiştim hehehh .. Diğer renk ise çok acayip hakkaten yaa, bir an önce sürüp tırnaklarımda görmek istiyorum ! Aslında ben böyle sarımsı-yeşilimsi renk ojelere hiç yanaşmam ama bu değişik göründü gözüme :)) Sanırım birazcıcık Flormar Miracle U30u andırıyor ama Miracle daha koyu siyah alt tonluydu (onu almamıştım renge bayılmadığım için) Rossman'dan da bir ruj ,2li far ve çoook severek kullandığım duş jellerinden hindistan cevizlisini aldım . Far çok ışıltılı aslında ama renklerini beğendim ve açık rengi kaş altı aydınlatmada kullanabilirim diye düşündüm . Ruj da minik simli bir pembiş :)









8 yorum:

alice dedi ki...

11i bilmiyorum ama 16 yeni renklerden canımm ben de arıyodum onu henüz bulamadım güle güle kullan =)

Junkhead dedi ki...

alice, sağol canım ;) Valla ben de şans eseri gördüm ilgimi çekti aldım bu ojeleri .. 11 de yeni sanırım, ikisinin de üretim tarihi geçen aymış .

kitten dedi ki...

farı çok beğendim:)

Aswang dedi ki...

Güle güle kullan canım :) Pastel 16 numara çok güzelmiiiş. Hemen not ettim kendisini :)

What's Next dedi ki...

16 yeni evet, 11i de ilk defa gördüm o da yeni olmalı :) ikisinin de renkleri çok güzelmiş, görürsem kaçırmiyim ;) rossmann istanbula geldi ama yine uzakta, yine uzakta :(
hepsini güle güle kullan canım :)

Junkhead dedi ki...

kitten, teşekkürler ;) Farın swatch ını da sonra yaparım artık. Tonları çok hoşuma gitti :)

Aswang, evet 16 çok ilginç bir renk yaa yaratık rengi gibi dedim içimden hahaa :D

Edacım, ikisi de yeni büyük ihtimal evet . Hatta 16yı arattım google da,hiç bir bilgi bulamadım :D Teşekkürleeer ;)

özge dedi ki...

canımm güzel günlerde sür sürüştürde ben o pastellere bittim resmen, hemen bulmam lazım :)

Junkhead dedi ki...

Özgecim sağol ;) Pastel 16'yı dayanamadım sürdüm bile,postum da hazııır :D

Yorum Gönder