20 Kasım 2011

Bu sabahki makyajım

   Eveeeet, bu sefer farkındaysanız "makyajım" dedim "göz makyajım" demedim :) Neden derseniz,cilt makyajı da yaptım. Bu sabah bir iş görüşmesine gittim,umarım olur . Haftaiçi cevap gelecek olumlu-olumsuz .. Çok istiyorum bu işi :)) Oraya giderken böyle bir makyaj yaptım . Gözlerim çok ağır değil ama belirgin,rujumu da tabi ki nude kullandım bu göz makyajına .. Cildimde Missha bb cream ve Maybelline dream mat pudra var . Allığım çok doğal sürdüğüm için pek belli değil yine :D O da Flormar'ın 2li pretty allıklarından pembeli paletin açık pembe olanı . Far olarak da yine Flormar'dan 4lü grili paletten en koyu renk hariç 3 rengi kullandım . Kaş altı ve göz pınarını beyazla aydınlattım ;) Rimelim canım benim Maybelline define-a-lash ,kendisinden vazgeçemem sanırım . Göz kalemim Flormar ultra black ve rujum ise Nivea'dan serisinin adını unuttuğum Caramel adlı ruj. Bu rujum çok az kaldı ve bitecek diye çok üzülüyorum yahu,biliyorsunuz Nivea artık makyaj ürünlerini Tr.de satmayacakmış ve ben bu ruju çok seviyorum ,en çok kullandığım elimin gittiği ruj kendisi :( İşte böyle canlar ... Bakalım Junkhead nasılmış bu sabah..









16 yorum:

özge dedi ki...

canım çok hoş olmuşsun bence bb kremi hep kullanmalısın.ben senin öğrenci olduğunu sanıyordum bitirdin sanırım umarım istediğin iş olur,öptüm

Junkhead dedi ki...

Canım çok teşekkür ;) Evet bb cream kullanmak lazım aslında ama üşeniyorum her zaman sürmeye :D Yok yahu öğrencilik benden geçeli çoook oldu hehehh ..

Back to Black dedi ki...

yavrum inşallah sonuç alırsın haberdar et durumdan iyi ya da kötü ve herşeyin hayırlısını dile makyajına diyecek sözüm yok süpersin :)

özge dedi ki...

ciddimisin,yaşın ne kadar küçük görünüyor :)

Junkhead dedi ki...

Canııım çok teşekkür,inş. diyelim olumlu düşünelim olsun :))

Junkhead dedi ki...

Özgecim ben 83lüyüm :D Çok sağol hehehh

viva dedi ki...

canim insallah ise alinirsan hayirlisiysa olsun! : )

Junkhead dedi ki...

vivacım,inş. canım çok teşekküüür ;)

özge dedi ki...

ben nedense 22-23 en fazla diye düşünüyordum:) şanslısın küçük gösteriyorsun :)

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol, genelde çoğu kişi en fazla 23 sanıyor beni :)) Öyle bir avantajım var evet,boy pos da ufak :D

sevda s. dedi ki...

Güzel olmuşsun, özellikle göz makyajı. İşi beğendiysen bir de hayırlıysa inşallah olur :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım çooook teşekkürler canım inşallah olur ya çok istiyorum :)

dofa dedi ki...

çok güzel olmuş makyajın. umarım istediğin gibi olur her şey :*

Junkhead dedi ki...

dofacım, sağol canım inşallaah :)

kavala70 dedi ki...

canım makyajın iş görüşmesi için çok uygun olmuş,herşey gönlünce olsun..

Junkhead dedi ki...

Arzucum sağol canım inş. ;)

Yorum Gönder