21 Kasım 2011

Bu da Junkhead'in fincan keki :)))

   Dün akşam justuntitled.cığım ve Aswangcığım daphnezamanı'nın tarifininden görüp fincan keki yaptı :) Görmüşsünüzdür bir kapışma bir çekişme gitti sormayın :D Amaaaa ben de iddia ediyorum en güzeli en cicisi ve en tombişi benim keklerim oldu hehehh ... Çok pratik ve kolay bu kekin yapımı . Fincanlar da çatlamadı :D Çok güzel kabardılar yavrularım maşallah tütütütüüüü :))) Üzerine de tarçın ve ceviz kırıntısı serpiştirdim ,pudra şekeri iyi olurdu ama evde yokmuş . Tencere kapağı da cam olduğundan kontrol edip izledik teyzemle ,çok zevkli oldu hahaa .. Buarada en büyük tenceremiz buymuş ,6 fincan sığmadı 5 koydum ben de :)








23 yorum:

rengarenk daphne dedi ki...

hahhaa ne iyi etmişim şu tarifi yazmakla bloglar arası kapışma varrr:))) seninkiler tam topkek olmuş tatlım yaa ellerine sağlık herkesin keki kendine güzel hıh:))

alice dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyoo =)

Junkhead dedi ki...

daphne, evet valla iyi ki yazmışın tarifi :)) Tam top kek oldu dediğin gibi tombul tombullar bir de :D

alice, teşekkürleer canım al bi ısırık çekinme :P

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

cok güzel olmus kesin lezzetlidir eline saglik :)
sevgilerimle Hatice

http://petrolmavilim.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

Hatice, çok teşekküüür :)

makeupwithstyle dedi ki...

Mmmmm afiyet olsun canım! Görüntü iyi de tadı nasıldı peki? :P Bana da bir tanesini sakla geliyorum yemeye :P ya ben de blogda muffin veya cupcake tarifi paylaşmak istiyorum,üşenmezsem yazacağım :D

irem dedi ki...

ya nefisss görünüyorlar çok canım çekti =) fincadan kek mi yapılırmış diyemem walla seninkileri gördükten sonra, mutlaka ben de deneyeceğim ;)

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle,sağol tatlım ;) Valla şekerini biraz azaltmıştım tariftekine göre,o yüzden şekeri az gibi olmuş ama onun dışında puf puf yumuşacık hehehh.. Uygun zamanın olunca paylaş sen de cupcake tarifi !!

İrem,teşekkürleeer :) Dene sen de valla,çok basit bir tarif zaten hemen hazır oluyor :D

♔Joveland dedi ki...

canım çekti :) rejimdeyim ama ben yaaa hemde daha 2. günüm. eşime yapayım bari yemeden durmak zor olacak gibi gerçi :D

Sevgili Blog dedi ki...

birinci belli ikinci kim ;) :D

Aswang dedi ki...

hahahaha yerim seni yaa:D Çok güzel gözüküyorlar canım ellerine sağlık. Seninkiler baya tombul olmuş. Birdahakine bende 5 finacana paylaştırıp yapıcam :))

*ssdesignbutik dedi ki...

amanın kocaman olmuşlar kuzum şu tarife bakıyım bende ellerine sağlık :)

Benden Bişeyler dedi ki...

ımmmm ellerine sağlık canım çok yenilesi gözüküyorlar:)

http://bendenbisylr.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

Joveland, yap yap ve afiyetle ye bence :) Olmazsa şekerini az koyarsın,farkettiysen yağ falan da konmuyor yani aslında baya hafif :D Ama benimkiler baya tombul oldukları için yarım yedim hehehh..

Sevgili blog, sağol canım 1. mi yaptın beni :P

Aswangcım, muckk :)) Sağol canım benim, evet ya çok tombul oldular keratalar hahaa :D

ssdesignbutik, yavrum dene valla acayip pratik :))

Benden Birşeyler, teşekkürleeer ;)

guzellikolsun dedi ki...

ben de bu sadece mikrodalga fırında yapılıyor diye üzülüyordum ya bu süpermiş!!!

Junkhead dedi ki...

guzellikolsun,evet canım sen de dene mutlaka ;) Mikrodalgada da yapılıyor mu fincan keki ??

özge dedi ki...

adaşıma bak beee,nelerde yaparmış:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım, daha önce de muffin ve biscotti yapmıştım paylaşmıştım. Biscotti harika oluyor,tavsiye ederim herkes denesin :D

CansuLensMakyaj dedi ki...

Ooo nefis görünüyor. Ellerine sağlık. :)

Junkhead dedi ki...

Cansu, teşekkürleer ;)

guzellikolsun dedi ki...

mikrodalgada 5 dk sürüyor toplamda aslında :) böyle gözünün önünde kabarıyor :) bir sürü tarif vardı hatta mesela biri şu http://www.hafiftarif.com/2009/02/15/mikrodalgada-5-dakikada-kek-tarifi/ google'da hem "microwave cupcake" hem de "mikrodalga kek" filan diye aratırsan hem bir sürü video hem tarif filan bulursun. annem mikrodalgaya karşı, o yüzden ben yapamıyorum. :)

Junkhead dedi ki...

Aaa tamam,sağol canım onu da deneyeyim bir ara :))

sevda s. dedi ki...

Ellerine sağlık canım, şahane gözüküyor, canım çekti yapasım var :)

Yorum Gönder