24 Kasım 2011

Bored to Death (dizi önerisi)

   

   Arkadaşlar bir dizi tavsiyemle daha buradayım ;) Biraz önce son bölümünü izledim ve çok güldüm . O yüzden unutmadan önereyim sizlere de dedim . Dizimiz "Bored to Death" . Şuan 3. sezon devam ediyor . En son 3. sezon 7.bölüm yayınlandı . 20-21 dk.lık bölümler . Hızla izleyebilirsiniz yani tüm bölümleri :) Ben çooook eğleniyorum gülüyorum bu diziyi izlerken . Komedi sevenler mutlaka başlayın derim . Başrolde Jason Schwartzman, Zach Galifianakis ve Ted Danson var . Zach'e zaten hastayım, adamlarımdan biridir komedi türünde :D Süper üçlü olmuşlar resmen .Kendisini çoook seviyorum,o tombiş yanaklarını falan mıncıklayasım geliyor hehehh ... Hangover ve Due Date filmlerinden tanıyorsunuz onu . Dizinin konusu ise kısaca şöyle .. Jonathan , adı duyulmamış bir yazardır ama bu işte pek dikiş tutturamamaktadır . Dedektiflik öykülerine düşkün olaraktan kendine bu işi seçer. Yazarlığını sürdürürken,bir yandan dedektiflik yapmaya başlar . Bu sırada da birbiri ardına macera,eğlence sürer gider ... İzleyin,yorumu siz yapın :))

4 yorum:

cyborg dedi ki...

Ben de Jason'cıyım=) Madem bu kadar iyi ben de izleyeyim bari, yeni dizi arıyorum. Gerçi önce New Girl var listemde.

Junkhead dedi ki...

cyborg, sen itsbeauty deki cyborg musun ? :) New Girl'ü de önermiştim evet izle izle hepsini deee :D

viva dedi ki...

Ya canim cooooooooooook tesekkür ederim bu tavsiyen icin, esim Zach Galifianakis hastasi resmen, nasil sevinecek simdi kim bilir, cok cok cok öptüm seni!!! : )

Junkhead dedi ki...

vivacım, yardımcı olabildiysem ne mutlu :) Evli olduğunu yeni öğrendim hehehh . Zach süperdir yaaa,birlikte izleyin çok eğlenceli dizidir ;)

Yorum Gönder