20 Kasım 2011

Blogumun 1. yaş çekiliş haberi !!

   


   Arkadaşlaaaar ,2 haftadır haber vereyim diyordum bir türlü imkan olmadı,unuttum vs .. Bu çarşamba 23 kasım günü canım mor blogum 1. yaşını dolduruyor :) İlk postumu geçen sene 23 kasım günü yapmışım . İşte bu kadar da çabuk geçiyor koca bir sene, koca bir sene diyoruz ama 1 gün gibi hızla geçip gidiyor belki de ... Çekiliş hediyem ise kendi tasarladığım ve satışını yaptığım ürünlerden bir veya ikisi olacak . Ama neler olacağı sürpriiiz ;) Beklemede kalın !!

14 yorum:

Aswang dedi ki...

ayy canım benim nice yıllara. Nice beraber yıllara inşallah :)

Junkhead dedi ki...

Canııım sağol hep berabeeer :))

valki dedi ki...

musmutlu ve nice senelere junkcııım^^

Junkhead dedi ki...

valkiciim teşekkürleeer :)

Nerwen dedi ki...

Nice güzel yıllara canım, iyi ki açmışsın bu blog'u :))

Junkhead dedi ki...

Nerwencim, çok sağol canım :) İyi ki açmışım, iyi ki sizleri tanımışım :))

undenied dedi ki...

slm junkhead,
Blogunun yeni yaşı kutlu olsun.İzlemeye aldım seni.
Blog alemi çok eğlenceli.Ben de yeni açtım.Beklerim seni benim bloga:

http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/

Beğenirsen izlemeye alırsın.

Blogunu kurcalarken Hypnogaja'ya rastladım.Here comes the rain again.Bnm hitlerimden:)
HIM'i biliyosundur.Onun da Gone with the Sin..

özge dedi ki...

tatlım demek peşpeşe açmışız blogları :)) bende hediye vermek istiyordum yoğun işlerimden hediyenin ne olacağına bile karar veremedim:)

Junkhead dedi ki...

undenied, selamlar :) Çok teşekkür ederim . Hypnogaja'nın Here come the rain again coverını çooook severim, gelmiş geçmiş en iyi coverlardan biri bence ;) HIM seneler önce çok dinlerdim ama artık dinlemiyorum ,daha çok grunge ve 60-70ler takılıyorum ..

Junkhead dedi ki...

Adaşım evet senden 3 gün sonra ben açmışım hehehh :)) Sen de ayarladığın zaman patlatırsın bir çekiliş o vakit :D

cangz dedi ki...

Nice seneleree.:)

Junkhead dedi ki...

cangz, teşekkürleeer :)

itsbea dedi ki...

tebrikler cnm..uzun seneler devam ederiz insallah=)bende 18 kasımda açmıstım:)

Junkhead dedi ki...

itsbea,sağol canım hepimize nice seneleeer :))

Yorum Gönder