11 Kasım 2011

Bir daha oje almayacağım diyen Junkead'in hazin sonu

   Evet yine yine yine :) Amaaa bu sefer de kendimi şöyle teselli ediyoruuuum : Golden Rose'un matlarından 1-2 renk daha alacaktım zaten ,o yüzden aldım ikisini . 2 nail art da ojeden sayılmaz :D Siyah olanı disklerde deneyeceğim,mavi simliyi de french için aldım . Bu simli nail artın moru var bende bir de, onla siyahın üstüne french yapmıştım mesela ,harika olmuştu . Maviyi de o şekilde deneyeceğim bir ara .. Golden Rose magic de arada kaynadı işte :)






16 yorum:

NaszL :) dedi ki...

g.rose mavi nail art mükemmel bişey aklıma geldi uzun zamandır bulamıyodum ben onu arıyım bari dur :D

Junkhead dedi ki...

Nazlııı, moru daha mükemmel ! Kırmızısı da iyiydi ama yanaşmadım :D

makeupwithstyle dedi ki...

Kızım bunlar neeee? :P Sana engel olamıyorum oje konusunda :S Neyse güzel şeyler alıyorsun, kızamıyorum da :P Şaka bi yana güle güle kullan tatlım :*

Junkhead dedi ki...

Hehehhh canım benim sağol :)) Ama hakkaten çok güzeller di miiii :P

kavala70 dedi ki...

kuzuum coşmuşsun yine, sana ceza, hepsinden uygulanmış post istiyorum :) Güzel günlerde kullan tabii ki :D

Junkhead dedi ki...

Arzum sağol,valla dayanamadım :/ Söz,sırayla süreceğim bunları . Hatta ilk matlardan biriyle başlıyorum bu gece ya da yarın :)))

Kepslok dedi ki...

Ayy başlığa çok güldüm ya :))) Kendini tutamayıp alan sonra da pişmanlıkla mutluluk arası gidip gelen birini hayal ettim hemen :)

Junkhead dedi ki...

Kepslok, hahaaa :D Hayal ettiğine yakındım evet :)))

Kepslok dedi ki...

neyse ki hazin son denecek kadar hazin bi son olmamış:)

Junkhead dedi ki...

Hahaa tabi canım o işin esprisi, başlığa eğlence katayım dedim :D

Nerwen dedi ki...

of şu vişne gibi olan ne güzel ya, sürme de yanında yat :)

Junkhead dedi ki...

Nerwen,pek vişne gibi değil de koyu bir pembe gibi ve ışıltılı ;)

Nerwen dedi ki...

o da kabulüm :P

Sycorox dedi ki...

çok güzel hepsi, mat kolleksiyonları bir ben bulamıyorum yahu :)

Junkhead dedi ki...

Sycorox, matlar sadece standlarda oluyor . Normal parfümeriler falan satmıyor yani haberin olsun ;) Teşekkürler buarada :)

*ssdesignbutik dedi ki...

bunlar ojeden sayılmaz ki kuzumm :)
nail art neticede :):)

Yorum Gönder