04 Kasım 2011

Avon siparişlerim

   Avon'dan istediğim ürünler bugün geldi . Solutions serisi yeni çıkmış ve denemek istedim. Köpük temizleyici ve matlaştırıcı toniği aldım . Tanıtım fiyatı 6.90 tl. idi sanırım ve bu boylara bu fiyat çok karlı oldu :) Daha önceden başka bir seriden matlaştırıcı nemlendiricisini kullandım Avon'un ve gayet memnun kaldım . Pudra fırçamı yenilemek istedim . Bu siyah saplı olan değil de daha önceki fırçası vardı bende . Hazır fırçalar indirimdeyken alayım dedim . Far fırçasında bir hata yapmışım ama :( Ben bunu normal tek uçlu far fırçasından sanıp almıştım . Bende var ama onu da yenilemek istemiştim. Meğerse 2 uçlu olan fırçadanmış ve o da bende vardı çok az kullanmıştım daha . Çiftlenmiş oldular,neyse artık ... Bir de uzun süre kalıcı ruj indirimliydi, Enduring wine rengini denemek istedim . Avon fırçalarını seviyorum . Benim bütün makyaj fırçalarım tesadüf Avon ve çok memnunum :)





19 yorum:

Kepslok dedi ki...

Avondan ben de aynı far fırçasından aldım ben de memnunum ama fondöten fırçası çok dökülüyor memnun kalmadım,solutions serisinden memnun kalırsan ben de alabilirim karlı oluyo gerçekten...

Junkhead dedi ki...

Kepslok, benim de diğer pudra fırçam dökülüyordu . Bu nasıl olacak bilmiyorum ama dökülse bile iyi yine de fırça işe yarıyor ya :) Solutions'tan memnun kalırsam ayrı bir post yapar yorumlarım ;)

Kepslok dedi ki...

Fomdöten sürerken yüzüne yapışan kıllar pek hoş olmuyor ama :( Tamam o zmn avon postunu bekliyorum.

Junkhead dedi ki...

Aaa canım pardon ya ben pudra fırçası dökülüyor dedin sanmışım :/ Fondöten fırçası da var bende ama 1-2 kere kullandığım için pek sorunlu mu değil mi anlamadım .

Kepslok dedi ki...

Ruju sevdin mi peki?

Junkhead dedi ki...

Valla rujun yapısı iyi nemlendirici baya ama bana pek yakışmadı gibi geldi,değişik :) Daha önce de yumuşak bir pembe tonu diye almıştım bu seriden bir renk ama demode canlı pembe bir ton çıktı,attım kenara .

Kepslok dedi ki...

Sanki bu renk sequin'e benziyor

Junkhead dedi ki...

Sequin'i bilmiyoruum :)

Kepslok dedi ki...

Avonun color trend serisinde siyah kaplı rujlarından biri:)

Back to Black dedi ki...

enduring wine aldım bende daha kullanmadım bir kere denedim ama nasıl desem çok vahşi bir ifadesi var bilmem anlatabildim mi :)

Junkhead dedi ki...

Evet canım anladım :) Emin olamadım ben de tam ya ,yakışmadı sanki bana .

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

far fırcasından ben de cok memnunum.
solutıons yorumunu deneyınce beklicem postu okumak için.

ben kacırdım indirimi bir dahakıne artık

özge dedi ki...

tatlım,hepsini güle güle dene:)) değişik bir anlatım oldu ama :) herkese farklı oje rengi gelmiş sanırım en güzeli sende:)

busesinem dedi ki...

aldıklarını güle güle kullan özgecim:)9

Junkhead dedi ki...

Kızlar sağolun ;)

Adaşım, ben de beğenemedim ojeyi ya .. Diğer arkadaşlara gelenlerden birini tercih ederdim, bu açık renk hiç uymadı bana :(

ojezevki dedi ki...

köpük temizleyiciyi bende almıştım cnm ben beğendim inş. sende beğenirsin rujun rengi çok güzelmiş :)

Junkhead dedi ki...

Canım ,sevindim beğendiğine . Ben de beğenirim herhalde ,merak da ederek aldım . Köpük temizleyicinin kullanımı zevklidir kanımca :D Toniğini de başladım kullanmaya,kokusu falan çok ferah hoş . Şimdiden sevdim :)

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan aldıklarını canım. Ben de Avon'un açılı allık fırçasını kullanıyorum o kadar memnunum ki elimde başka allık fırçalarıda olmasına rağmen sadece onu kullanıyorum. Far fırçamda var, 2 uçlu olan daha denemedim ama eyeliner fırçalarını deneyeceğim ben de bir dahakine.

Junkhead dedi ki...

Sevdacım, teşekkürler ;) Evet açılı allık fırçası da var bende ve en sevdiğim fırça o içlerinde :))

Yorum Gönder