11 Kasım 2011

American Horror Story

   Sizlere birkaç hafta önce keşfettiğim bir diziden bahsedeceğim . Aslında daha başka önereceğim diziler de olacak daha sonra çünkü 10u aşkın yabancı dizi takip ediyorum :) Biliyorum biraz abartmışım ama bu şekilde vakit geçirmek hoşuma gidiyor . Diziler,filmler,müzik ... Benim için en önemli şeylerden bazıları bunlar ;) American Horror Story'yi nasıl birşeymiş acep diye izlemeye başlamıştım ve biraz önce ilk sezonun son yayınlanan bölümü olan 6.bölümü izledim . Öncelikle dizinin açılış kısmı çok hoş ! Gayet ürkütücü bir müzik ve görüntülerden oluşuyor . Konu ise hayaletler :D Ama pek öyle klasik hayalet dizileri filmleri gibi değil bence .. Mesela insanlar hayaletleri görüyor ama onların hayalet olduğundan bi haberler ,gerçek insan gibi dolanıyor hayaletler kasabada .. Hoş,sürükleyici bir dizi . Kısaca anlatmam gerekirse ; hayaletli eski bir ev var . Hani şu filmlerde olan klasik büyük hayaletli evlerden :)) Neyse,bu evde uzun yıllar boyu birçok felaket yaşanmış . Evde her yaşayan aile ve insanlar bir şekilde ölmüş . Evin hayaletli olduğuna inanılıyor . Dizinin ilk bölümünde, eve 1 kız çocukları olan evli bir çift taşınıyor . Ayrıca filmde hoşuma giden detay ise, her bölümün en başında o evde daha önce yaşanan olayları gösteriyor bizi bilgilendiriyor . Sonrasında bu aile ile şimdiki zamanda devam ediyor . Bu ailenin yaşadıklarını konu alıyor yani dizimiz . Korku-gerilim türünü sevenler için önerebileceğim bir dizi ;) Bu da trailer ı :



9 yorum:

Schtroumpfette dedi ki...

yani şimdi bu komsular sarısın cocuk flan hayalet mi? 2 bölümünü izledim gerisini vizelerden sonraya bıraktım :D

Junkhead dedi ki...

Hehehh canım ben hiç ipucu vermiyeyim,diğer bölümleri de izle zevki kaçmasın :))

makeupwithstyle dedi ki...

Korkunç dizi miiii? Ay yok yok ben almayayım! :P çok mu korkunç canım, yoksa gerilim tarzı mı? aslında çok iyi oluyor dizi önerileri, valla Lost'tan sonra yabancı dizi bulamadım kafama göre...Desperate Housewives'ı izliyordum ama ne oldu bilmiyorum uzun zamandır takip etmiyorum...

viva dedi ki...

aaaaaa trailer bile korkunc, ödüm koptu hayaletlerden : P

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle,canım aslında o kadar korkunç değil yav :) Gerilim daha çok ama tabi konu hayaletler olunca ara sıra tırsılacak sahneler olmuyor değil .Ben komedi dizilerini de çok izliyorum ,gerilim-korku tarzlarını da.

vivacım bence bir şans ver,beğenmezsen bırakırsın :P

Kepslok dedi ki...

hımm ilginç izlerim :) bu da korku dizim olsun :)

Schtroumpfette dedi ki...

ahah suan merak ettim ders filan demeyip saldırıcam :D
ama bu dizi masters of horror'n yanına yaklaşamaz keşke 3.sezon yapsaydı diorm hep :(

Junkhead dedi ki...

Schtroumpfette, canım evet tabi ki Masters of horror daha ayrı :) Bir de onun özelliği farklı korku ustaları tarafından çekilmesiydi her bölümün . Bu dizi normal her bölüm bağlantılı şekilde . Nip tuck'ın yapımcısıymış bunun yapımcısı . İzle bakalım ;) Başka diziler de önereceğim yakında, takipte kal !

NaszL :) dedi ki...

Walking Deaddd :D geldi aklıma şimdi durduk yere :D

Yorum Gönder