16 Ekim 2011

Yves Rocher doğumgünü alışverişim ve 2 yüzüğüm

   Bugün Forum Bornova'daydım . Yves Rocher'e gitmek istiyordum doğumgünü kampanyasından yararlanmak için . Aslında benim aklımda Plaisirs Nature serisinde hindistan cevizli parfüm almak vardı ama lanet olsun ki o seri kampanyaya girmiyormuş :(( O yüzden başka şeyler seçtim . Gereksiz makyaj malzemesi almak da istemedim çünkü ihtiyacım yok . O yüzden ben de en çok kullanacağım işime yarayacak 2 ürün seçtim . Biri siyah göz kalemi .. Bu kalemlerin tam adı ne bilmiyorum ama hep merak ederdim denemek isterdim ve almış oldum . Kalemin fiyatı 30 tl. idi ,diğer seçtiğim 22 tl.lık göz makyaj temizleyicisi bedavaya gelmiş oldu ;) Bilmeyenler için söyleyeyim : eğer Yves Rocher kartınız varsa, doğumgününüzün olduğu ay içerisinde size özel kampanyadan yararlanabiliyorsunuz . 2 ürüne kadar ürün seçebilirsiniz sanırım ... Aldığınız 2. ürün bedavaya geliyor . Mesela dediğim gibi 30 tl.ya göz kalemini aldım,22 tl.lık diğer seçtiğim temizleyici bedavaya geldi . Bu kampanyanın geçerli olduğu ürün grupları ise makyaj,cilt bakım ve parfümlermiş . Plaisirs Nature serisini kapsamıyormuş . Örneğin 2 ürün aldığınızda da bir 2 ürün daha bedavaya getirebilirsiniz ama ben tek ürün seçtim ;) Buarada aldığınız ürünlerin yanında minik de 1-2 hediye veriyorlar . Bana morlu mavili bir bileklik ve mavili beyazlı kolyeyi verdiler şirin kesecikler içerisinde . Çok düşünceli bu Fransızlar yahu ...  Bizimkilerde nerde bu kafa :/ Umarım haberi olmayanlar bu kampanyayı duyar ve yararlanır . Ben de adaşım deepbeauty 'nin bir postundan öğrenmiştim bu kampanyayı . Bu alışverişimi dışında pek birşey almadım fazla gezemediğimiz için . Bir aksesuar mağazasında da tüm ürünlerde %50 indirim vardı, ordan da çok şirin ve değişik bulduğum 2 yüzük kaptım . Tanesi 3 tl.ya geldi :D Şimdi fotolaaaar ;)









16 yorum:

kavala70 dedi ki...

Güzel günlerde kullan canım.Özellikle yüzüklere bayıldım,kalem sürme gibi galiba,uygulaması zor mu?

Junkhead dedi ki...

Arzucum sağol ;) Kalem sürme gibi evet, henüz denemedim gözümde . Bilmiyorum bakalım inş. rahattır kullanımı . Aplikatörler yayarak falan uygulayacağım . Yüzükler çok şirin di miii hehehh :D

özge dedi ki...

adaşım kampanyadan yararlanmana çoksevindim boşa gitmemiş post um :)) kolyeyi çok sevdim ben bileklik bana göre minik biraz:) sana olur diye düşünüyorum,bilekleri çok ince olanlara böyle bileklikler yakışıyor. ben bu göz makyaj temizleyicisini seviyorum ama sevmeyeni bayağı var diye biliyorum. güzel günlerde kullan,aaa yüzüklerinede bayıldım yaaaa:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım teşekküüür :) Evet valla sen o postu yapmasaydın benim bu kampanyadan haberim bile olmayacaktı belki de ,sayende yani :D Hadi ya makyaj temizleyiciden memnun olmayanlar mı varmış .. 2 aldığım ürünün de nasıl olduklarını bilmeden aldım valla napayım heves etmiştim kampanyadan yararlanıcam diye :)) Suya dayanıklı şu Pastel'in renkli rimelleri falan iyi çıkarır belki diye aldım . Üstünde de yazıyor suya dayanıklı makyajı bile çıkarır diye,bakalım deneyince anlayacaz artık ... Kolyeyi takmam ben,anneme verdim kalpli şeyleri sevmediğimden . Bileklik tam bileğime göre oldu evet :)) Mavili morlu takarım onu herhalde hehehh ..

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

en kısa zamanda ben de gidip üye olcam
güle güle kullan.
temızleyıcıden cok memnun olan var

Junkhead dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN, teşekkürler ;) Temizleyici konusunda sanırım hem seven hem sevmeyenler var anladığım kadarıyla .. Bakalım ben de beğenirim umarım boşa gitmez :))

özge dedi ki...

takı konusunda tam ters olmuşuz:) temizleyici gözleri yakmıyor,iyi temizliyor,yağlı his bırakmıyor duruluyorum zaten ben,daha ne olsun dimi:)

Junkhead dedi ki...

Hakkaten haa sen kolyeyi ben bilekliği takarız artık :D İyi iyi yaa,bir deneyeyim bu gece bunla çıkarayım makyajımı ama asıl denemeyi renkli rimellerde yapmam lazım işte o zaman anlayacağım istediğim gibi olup olmadığını :))

j.d. dedi ki...

Hepsini de güle güle kullan canım :) Yüzük manyağı olarak yüzüklerine bayıldımm :)

Junkhead dedi ki...

j.d., sağol canımcım ;) Yüzükler çok şirin hakkaten . Ben de bir yüzük manyağıyım memnun oldum hahaa :P

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım, güzelmiş Yves Rocher'ın bu kampanyası :) Makyaj temizleyicisini kullan bakalım memnun kalacak mısın? :D

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) İnş. memnun kalırım valla hiç bir fikrim olmadan aldım 2 ürünü de ama kalem için araştırma yaptım nette .. Memnunmuş genel olarak kullananlar . Sürme gibi simsiyah çok hoş duruyormuş :))

Zeynep dedi ki...

gule gule kullan cnm, yuzklrne bayildum =D


zeynnepp.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler Zeynep ;)

sevda s. dedi ki...

Doğumgünün de kutlu olsun o zaman :) Aldıklarını da güle güle kullan. Yüzükler pek bi orjinal :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım sağol ,21i doğumgünüm :)

Yorum Gönder