21 Ekim 2011

Wholesale'den sipariş verdiğim botlar

   Dündü sanırım, wholesale-dress 'te bu botları görüp bayıldım ! Geçen sene de bu topuk modelinde başka düz bir bot almıştım,hatırlayanlar olur kesin . Hatta çok düz olduğu için zımba ve zincirlerle süslemiştim. Çoook severek giyiyorum ve çok rahatlar . Benim en rahat ettiğim topuk modeli bu . Biliyorum biraz kaba duruyor ama napayım seviyorum işte :) Bu botları görünce hayran kaldım ve fazla düşünmeden sipariş verdim . Yine China post ile aldım,kargo dahil 57 tl. tuttu !  Bugün doğumgünüm, bu botları da kendime d.günü hediyesi olarak almış oldum biraz :)) Bu tarz topuklar gerçekten çok rahat oluyor . Skinny jeanlarle de kombinlemeyi çok seviyorum . Bunun bir de taba rengi vardı ama ben her zamanki gibi siyah aldım herşeyle uyduğu için başka renk düşünemezdim . Elime geçtikleri zaman da bir post yapacağım . Buarada bu alışveriş ile 1 senelik yurtdışı hakkımı tamamlamış oldum,mayısa kadar bitti yurtdışı olayım :)




13 yorum:

itsbea dedi ki...

güle güle kullan cnm.vede iiki dogmussun=)dogum günün kutlu mutlu huzurlu olsun

Junkhead dedi ki...

itsbea, canım çoooook teşekkür ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Canımmmm! Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara! :) Botlarını da güzel günlerde giy inşallah :) Yanlız bu sene iyi y.dışı alışverişi yaptın haaa :P

Junkhead dedi ki...

Canım beniimm çok teşekküüürler ;) Evet bütün hakkımı doldurdum valla ayakkabı,bot,çanta derken :D

Nerwen dedi ki...

dogum günün kutlu olsun canım, mutlu bi sene geçirirsin umarım :) güle güle kullan ayrica.

Junkhead dedi ki...

Nerwencim çoook teşekkürleer :))

j.d. dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun kuzumm, mutlu,harika ve bol morlu yıllara :))
Ben bayılıyorum wholesale'e ya ;))

Junkhead dedi ki...

j.d., sağol canımcım ;) Evet ya wholesale çok iyi fiyat bakımından da :))

deniz saatçioğlu dedi ki...

Çok kaba diyenler çıkacaktır mutlaka ama ben seviyorum bu tarz botları. Hem de ne rahattır kimbilir. Güle güle giy.

denizsaatcioglu.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Deniz, teşekkürler ;) Evet çok rahattır kesin,ben de seviyorum bu tarz bana en yakın tarz zaten :)

Tannesi dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yaşlara.
Cicilerini de iyi günlerde giy inşallah. :)

Junkhead dedi ki...

Tannesi, çok teşekkürler ;)

Madam Dö Gonç ( Körebe ) dedi ki...

Nice seneleree :)

Hemmen bişi sorucam, TR'deki ayakkabı numaranla aynı numarayı mı sipariş veriyorsun bu siteden?

Yorum Gönder