04 Ekim 2011

Vanilya Club üyesi olmak için takipçilerime bir fırsat !!

 

   Arkadaşlar ,artık pek duymayan kalmamıştır herhalde . Vanilya Club açıldı ;) Bizlere son çıkan lüks kozmetik ürünlerini deneme şansı verecek olan bu siteyi merak ediyorsanız sizler için bir sürprizim var . Blogumun izleyicilerinden sadece 5 kişi bu şansa sahip olacak . Size vereceğim kupon kodunu kullanarak Vanilya Club'a ilk ay 15 tl. yerine 9. tl.ya üye olabiliyorsunuz ;) Bu fırsatı kaçırmak istemiyorsanız buyrun kodunuz : CJUNKHEADPRP   Bu postu okuyan ve VC'ye üye olup kodu kullanan ilk 5 kişi bakalım kimler olacak ...  Buradan VC'ye hemen üye olabilirsiniz !

8 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Ben okudum ben okudum ama ben zaten üyeyim ehe :) Buradan ne kadar sadık bir okuyucu olduğum izlenimine kapılabiliriz ama bence :P

Junkhead dedi ki...

Canımcım ,sen zaten en sadık ve en çok yorum yapan okuyucularımdansın bilmen lazım hehehh :))

Sochic dedi ki...

hehe ben aldım kodunla:) bakalım hayırlısı olsun hepimiz için:)

Sochic dedi ki...

şu an gerildim ben şimdi aylık üyelik mi aldım yoksa yıllık mı:DDD anam 150 lira çekilmişse oturur ağlarım:P

Junkhead dedi ki...

Sochic, canım kampanya kodu aylık üyelik için zaten sadece ilk ay için geçerli ;)

Sochic dedi ki...

zaten aylık üyelik yazıyor ama http://www.allaboutilknur.com/2011/10/04/vanilya-club-acildi/ burda da bir yıllık üyelikte ilk ay 15tl yerine 9tl yazınca içime kurt düştü:S aklıma takılan bir şey daha var mail attım gerçi bu üyelikler her ay tanımlanan karttan mı çekilcek yoksa biz mi yenileyeceğiz acaba

Junkhead dedi ki...

Canım her ay çekeceğini sanmıyorum çünkü aylık ve yıllık üyelikler ayrı yazıyor sitede . Yıllık üyeliği ayrıca 150 tl. ödeyip alıyorsun,üyeliğini dondurma ve iptal etme şansın da var istediğin zaman. Ama verdiğim kod ilk ay üyelik için,tırsma bence ;)

Sochic dedi ki...

:D neyse görcez bakalım zaten bir laf vardır birşey olmuş g.tün davası olmazmış benimki de o hesap:P

Yorum Gönder