02 Ekim 2011

Son 2-3 günkü kozmetik alışverişim

   Vaseline kakao özlü kremi geçen gün Dia'dan aldım . Hep orda burda görüp merak ediyordum . Küçük boyunu denemek için alayım dedim . Çok sevdim,kokusu harika !! Kakao-vanilya arası bir kokusu var :) Yapısı da süper ... Kollarıma sürdüm geçen gün ve yumuşacık hemen emiliyor . Yapış yapış ya da cıvık cıvık kalmıyor tabaka gibi . Tavsiye ederim yani ;) Bugün de Kipa'ya gittik . Golden Rose standına uğradım :D Mat ve magic color oje serisine bakacaktım . 2 seriden de 1 renk seçtim . Mat seride 2 çeşit var . Matte olan bir de matte velvet olan .. Matte velvet ler yarı matmış,diğerleri tam mat . Bende zaten matlaştırıcı oje olduğundan, farklı birşey olsun diye yarı matlardan koyu bir renk seçtim . Magic color u da ışıltılı siyah seçtim ,eminim süper duracak tırnaklarıma :) Golden rose ruj da kaptım bir tane ,rengi çok hoşuma gitti . Buarada Golden rose minik minik şişelerde çatlayan oje çıkarmış metalik renkler falan dikkatimi çekti ama almadım . Şişeleri çok sevimliydi :D Öncesinde Body Shop'a girdim ve Vanilla body mist te %30 indirim olduğunu öğrenip 1 tane aldım . Kasada ödeme yapacakken de yeni çıkan roll-on dudak nemlendiricilerden gördüm ve hindistan cevizi özlüsünü aldım denemek için . Saç boyasını da saçımı boyayacağım zaman elimin altında bulunsun diye aldım işte böyleeee :))






10 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Güle güle kullan hepsinii... Saçını ne zaman boyayacaksın??:)
Bu arada o mat velvet golden rose ojeden bende de var artık :))

jetgdev dedi ki...

ürünlerini güzel günlerde kullan Junkhead :) Bodyshop'un dudak roll-on u benim de ilgimi çekmişti.sen nasıl buldun?bir de fiyatını öğrenebilir miyim? :)

Junkhead dedi ki...

justuntitled., sağol canımcım ;) Saçımı daha bir süre boyamam çünkü yeni işlemler yaptım açtım boyadım falan ,şuan garip bir halde zaten 2 renk :D Dipleri kırmızı gibi olduğundan bir dahaki boyamamda daha yumuşatmayı düşünüyorum bu aldığım boyayla . Kutu üstündeki renge de bayıldım mor gibi ,aahh keşke öyle olsa saçlarım :( :)

jetgdev, teşekkür ederim :) Dudak roll-on u pek nemlendirici gibi değil . Islak parlak bir görünüm veriyor sadece .. Ama kokusu süper ! Birkaç aroması daha vardı . Fiyatı da sanırım 7.90 idi ;)

alice dedi ki...

vaseline muhteşem gerçekten ben 2 kutu bitirdim bayılıyorum kokusuna =)
güle güle kullan hepsini..

özge dedi ki...

canım güzel günlerde kullan ojene bayıldım:)

Junkhead dedi ki...

alice,teşekkürler :) Evet çok iyiymiş Vaseline yahu,ben de bunu bitirirsem kesin tekrar alırım . Kokusuna bayıldım zaten !

Adaşım, teşekkürleer :) Mat ojeyi çok merak ediyorum nasıl duracak . Belki bu akşam sürer post yaparım :D

ojezevki dedi ki...

güle güle kullan hepsini cnm :)

Junkhead dedi ki...

ojezevki, sağol canım ;)

sevda s. dedi ki...

Oje alınmadan yapılan alışverişe alışveriş demem ben zaten :)
Güle güle kullan hepsini canım :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım sağol ;) Aynen ojesiz alışveriş bence de olamaz olmamalııı :D

Yorum Gönder