17 Ekim 2011

Ojelerimin yeni mekanı :)

   Uzun zamandır ojelerim için kutu almak istiyordum . Dün Ikea'dan bu 2 boy siyah plastik kutuyu aldım . Büyük olana tüm ojelerimin sığmayacağını doğru tahmin ederek küçüğünü de almışım iyi ki :) Böyle iyi hoş oldu da ,renkleri pek görünmüyor . Oje seçerken biraz zor olacak sanırım . Buarada dün son bir sayım yapayım dedim . Anlık oje sayım 131 imiş :D Ama artık gerçekten oje alışverişime ara verdim,ciddiyim . İnanmayanlar postlarımı takip edip oje almadığımı görünce anlayacaktır :))) Bakalım canlarım yeni yerlerinde nasıllaaaar :






7 yorum:

alice dedi ki...

çok güzel görünüyolaaar =)

makeupwithstyle dedi ki...

cancımcım çok güzel olmuş böyle düzenli duruyor ojelerin :) bende de bu kutuların pembesi, mavisi filan var,çok işe yarıyorlar...Bu arada oje konusunda takipteyim alırsan kızarım ona göre :PPP

Junkhead dedi ki...

alice, teşekkürler :))

makeupwithstyle, canım evet düzenli oldular baya . Tamam takip et bakalım ama gerçekten almaya niyetim yok :P

dofa dedi ki...

ben de şöyle saydam ayakkabı kutusu gibi bir şey alsm diyorum ama kaç seferdir taşımaya üşendiğim için erteliyorumm :p

Junkhead dedi ki...

dofacım al bence valla düzen iyi oluyor ;)

ojezevki dedi ki...

çok güzel olmuş banada lazım böyle bir şey :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Bulursun inş. sen de

Yorum Gönder