17 Ekim 2011

Muhteşem sanat eseri sabunlar !

   Biraz önce etsy'de bu sabunlara rastladım ve bayıldım ! Normalde sabunlara karşı özel bir ilgim yoktur ama bunları görüp hayran kalınca sizinle de paylaşmak istedim :) Gerçeklerinden pek bir farkı yok bu sabunların yahu,hatta bilmesem bazılarının tadına bakasım gelirdi :D Bunlar da sanırım kozmetik kapsamına gireceği için malesef satın alamayacağız ama bakmakla yetinelim artık ... Ben bazılarını seçtim ama sürüyle çeşidi var daha . Hepsini de incelemek isterseniz sizi buradan alalım ;)












   Özellikle buna ba-yıl-dım !! Ağzım sulandı resmen hahahaa :D








   Amanıııın cips !!! :)) <3







13 yorum:

j.d. dedi ki...

Bunlar sabun muu O_o
Ne kadar güzellermiş böyle, benimde ağzım sulandı valla :D

Junkhead dedi ki...

j.d., evet sabun olduğuna inanmak zor di mi :D :D

moonshine dedi ki...

yıkanası degil yiyesi geliyo insanın acaba kokularıda o yiyeceğe özel kokumu ?

Junkhead dedi ki...

moonshine, aynen ya yiyesi gelir insanın. Koku konusunu hiç düşünmemiştim bak ama herhalde yiyeceğe özgü değildir gibi geliyor bana :)

aynadakikedi dedi ki...

ay yanlışlıkla yerim ben bunları hahah =)

Benden Bişeyler dedi ki...

ay ben bunları yerim ya:)

Junkhead dedi ki...

aynadakikedi, Benden Bişeyler kızlar aynen yaaa ben de :D Özellikle o leziz browni yok muuu aaahhh ... :)))

deniz saatçioğlu dedi ki...

Nası yaa, sabun mu bunlar gerçekten? İyi de ben kıyamam ki bunları kullanmaya :))

Bu arada blogunu yeni keşfettim, izliyorum, bana da beklerim :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Deniz hoşgeldin ;) Evet valla, bilmesek sabun demeye 1000 şahit ister di mi ehehh .. Geliyorum blogunaaa :)

dofa dedi ki...

kullanmaya kıyılmaz bunlaraa :D
karnını da acıktırır hiç iyi değil :pp

Junkhead dedi ki...

dofa aynen canım yaa :)))

Zeynep dedi ki...

Oyccc cokta guzel gornuyolar yaaa!

http://zeynnepp.blogspot.com/

*ssdesignbutik dedi ki...

yuh artık bunlar sabunsa artık ne diyim aşmış millet yahu :)
Ben ama yerim bunlarıı

Yorum Gönder