14 Ekim 2011

Migros'un nostaljik ambalajları :)

   2 hafta kadar önce Migros'larda nostaljik ambalajlı ürünler olduğunu öğrenmiştim . Annem Migros'a gittiğinde fotolarda gördüğünüz boş olan şişe Coca Cola'yı almıştı benim için :) Anca onu bulmuş sanırım diğerleri ya kalmamıştı ya da görmedi diye düşünmüştüm . Özellikle şişe Coca Colalardan ve Panço'dan almak istiyordum . Panço bana çocukluğumu hatırlatıyor :) Bir zamanlar Doritos değil Panço'ydu hehehh ... Bugün Migros'a girmişken tesadüf gördüm 2 şişe Coca Cola ve Pançoları ,hemen kaptım tabi sevinerek ! Kolaları 3lemiş oldum ,set oluşturdum :D Ne kadar şirin ve orjinaller değil mi ? 








29 yorum:

İrem GÖKER dedi ki...

Çoook güzelllller :))

Junkhead dedi ki...

İrem, di mi :)) Bence ürünlerin hepsi bitmeden sen de git bak Migros'a ;)

Kepslok dedi ki...

Hey gidi günler hey diyerekten çıtır çıtır yenir ben bazen hala panço diyorum :)

Junkhead dedi ki...

Kepslok, hakkaten de hey gidi günler ... Annem de hala Panço diyor :D

Kepslok dedi ki...

Anneye selam Panço'cu kaç kişi kaldık şurda :D

Junkhead dedi ki...

Hehehh :)))

justuntitled. dedi ki...

Ben de gördüm bunlardan, hayran hayran baktım yarım saat:)) Gerçi bana pek çocukluğumu anımsatmadı 80lerin çocukları daha iyi bilir senin gibi:)

Junkhead dedi ki...

justuntitled., canım zaten çocukluğumu hatırlatan sadece Panço :D Yoksa Coca Colalar genelde baya eskiiiii 1900 yılınınki falanmış biri mesela .. En baştaki boş şişe de annemlerin döneminin büyük ihtimal :)))

Kepslok dedi ki...

Tombiyi severdim ve kimse hatırlamıyo bi ara piyasaya dino cola diye bi kola çıkmıştı Taş devrinden esinlenerek:)

justuntitled. dedi ki...

1900 mü :O:O:O Ayy özür dilerim seni baya yaşlandırdım bi anda:D Ayy güle güle iç öyleyse:))

Junkhead dedi ki...

Kepslok, Tombi'yi nası hatırlamazlar yaa ayıp etmişler :D Tombi benim ilkokulda kantinden en çok aldığım şeydi :)) En çok peynirlisini severdim,hatta bayılırdım offf :D Dino cola'yı hatırlayamadım ama bir de dinazor şeklinde böyle dereotu aromalı gibi bir cips vardı bir ara,onu da kimse hatırlamaz nedense ..

justuntitled.,canım hahahh :D Nereden bileceksin zaten yav ben bile şaşmıştım o şişelerin tarihini öğrenince :)) Sağol buarada .

Kepslok dedi ki...

Yanlış anlatmışım dino colayı hatırlamıyorlar.Ben cipsi hatırlar gibiyim.Tombinin peynirlisi gibi gelmedi daha bu piyasaya :)Bir de çikolatalısı vardı onu hatırlar mısın?

Junkhead dedi ki...

Hehh ben de dedim Tombi'yi hatırlamamak büyük ayıp :D Çikolatalı olanı hayal meyal hatırlar gibiyim :))

Kepslok dedi ki...

Güzel bi post oldu valla çocukluğuma gidip geldim :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

yok ya burnumun dibinde ama hala gidip bakamadım hemen bakıcam.
cola favorim

Junkhead dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN, canım bence de bir an önce git bak tükenmeden :)

İrem GÖKER dedi ki...

Erdeğin çıkkışı gibi bi yerde migros zor geliyo ya :D

kavala70 dedi ki...

kolalara bayıldım,ben de alayım.

özge dedi ki...

hakikaten ya pançoydu:)

makeupwithstyle dedi ki...

Ay bende gördüm bugün migrsota...süperler :) Ben almadım ama keşke alsaydım aslında :S Bu arada panço unutulmaz yaaa... :)) ne doritos'u pançodur o! :PPP

Junkhead dedi ki...

Arzucum al mutlaka,kaçırma ;)

Adaşım, evet Panço devrindeniz biz hahahh :P


makeupwithstyle, neden almadın canım ya bence de keşke alsaydın . Çok güzelleeer ben çok sevdim :) Aslında bir çeşidi daha var tombiş çok tatlı bir şişe ama onu göremedim yoktu :( Set şeklinde de satılıyormuş 4lü olarak,onları da görmedim .

dofa dedi ki...

şişman şişesi de süperdi :D tombik tombik. :D

Junkhead dedi ki...

dofacım evet ya 3ünü de aldım ama tombik olan şişe kaldı :( Reklamını da yapmışlar bu nostaljik şişelerin ya çok hoşuma gitti :D

MadamB Fashion dedi ki...

COCACOLA süper şişesi:)
madambfashion.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

MadamB Fashion, süperler di mi hehehh :))

cococrafts dedi ki...

yaa ben bu pançoyu neden hiçbir migrosta görmedim. özge ne kadar şanslısın! :) panço ve tarkan unutulur mu ya.

Junkhead dedi ki...

cococum valla ben de tesadüfen gördüm yaa :) Artık kalmamıştır sanıyordum bu nostaljik ürünlerden ama bi anda karşıma çıktılar sevindirik oldum :))

Nilgün Komar dedi ki...

oy oy oy .. bende nerede satılır bu şişeler acaba diyordum.. en kısa zamanda migrosa yolculuk var demekkkkkkkkkkkkkkkkk

Junkhead dedi ki...

Nilgün koooş tükenmeden bul al ;))

Yorum Gönder