02 Ekim 2011

Golden Rose Matte Velvet - 109

   Golden Rose'un yeni çıkan mat seri ojelerini merak ediyordum ve bugün 1 rengini alma fırsatım oldu . Bu seri 2ye ayrılıyor : matte ve matte velvet olarak . Matte olanlar tam mat görüntüde olurken,matta velvet olanlar yarı mat oluyorlar . Aslında ben bu rengi seçmemiştim ,koyu bir mor tonu seçmiştim ama salak görevli kız sanırım benimkini bıraktı yanlışlıkla ve bu rengi verdi ,karışıklık olmuş . Çünkü mor tonu seçtiğime emindim, renk kartelesından nosundan bakıp da almıştım . Neyse artık önemi yok çünkü ben bu rengi de çok sevdim :) Değişiklik olsun diye yarı matlardan seçtim,çünkü matlaştırıcı ojem zaten elimde var ve istediğim ojeyi mat yapma şansım da var . Bunlara yarı mat demişler ama bence yarı mat değil de ışıltılı mat ya da sedefli mat desek daha doğru olur . Bu biraz benim sedefli ojeleri matlaştırdığımda olan görüntüye benziyor . Tam mat olanları bilmiyorum onların da içinde ışıltı var mı ama bunda var ve harika görünüyor :) Çok ilginç bir renk ve oje bence . Sadece tek renk aldığıma pişman oldum sanırım ,bir dahaki sefere 3 tane falan seçip almayı düşünüyorum . Gerçi 3,5 tl. olması biraz kötü olmuş. Keşke normal ojeleri fiyatında olsaymış . Bu 109a füme-mavi arası bir ton diyebilirim ya da mavi-gri ;) En sevdiğim tonlardandır zaten . 2 kat sürdüm . İlk fotolar flaşlı, son 3 foto flaşsız ..
















10 yorum:

ojezevki dedi ki...

yarı mat olmasına değilde ben rengine bittim yaa ne kadar hoş durmuş tırnaklarında kesinlikle alınmalı :)

Junkhead dedi ki...

Evet canım rengi de süper ama yarı mat olması da ayrı bir hava katmış :))) Ben çok sevdim :D

What's Next dedi ki...

bu yarı matlık olayı ilginçmişş, renk çok güzel ayrıca :) bu ojelerin morunu görmüştüm neden bu kız mor almadı demiştim ki yazıyı okudum :D olsun güzel bir değişiklik olmuş, ben de golden rose da mat oje çıkartmış diyip geçmiştim, bakılmalııı :D

Junkhead dedi ki...

What's Next, bence de bak :) Mavi tonlarından alırsın sen de :D Ben bir dahaki sefere o ilk aldığım koyu moru kesin alacağım ehehh ... Hakkaten yarı matlık ilginç bir olay, ben "buz tutmuş gibi" benzetmesi yaptım buna çok hoş ya :))

tubiss dedi ki...

bendeki renge çok benziyo yoksa ben benimkinin nosunu 105 diye salladım mı :D

Junkhead dedi ki...

tubiss, senin rengi gördüm canım . Yok pek benzemiyor ona . Bu daha koyu ve grimsi . Seninki yeşil-mavi tonlarında birşey :)

kavala70 dedi ki...

tam kışa yakışır bir renk,ben de mat bordoyu almıştım,ama dediğin gibi fiyat daha uygun olsaymış iyi olurmuş:)

Esra Aslanturk dedi ki...

renk iyiymiş baya

*ssdesignbutik dedi ki...

morindrellam ben döndüm :)
Bakıyorum da ne güzel ciciler yapmışsın öyle her zaman ki gibi alışverişlerin gözüne vurmuşsun.
Seni çook özledim artık buralardayım :)

Junkhead dedi ki...

Arzucum, evet kışa yakışıyor dediğin gibi :) Bordoyu da sür bir post yap o zaman görelimm :D

Esra, evet renk çok iyi gerçekten ;)

ssdesignbutik, canımmm ben de özledim valla ,hoşgeldiiin :) Yorumlarını da özledim hehehh ..

Yorum Gönder