18 Ekim 2011

Gabrini Matte 394 & Flormar nail art 12

   Bu Gabrini matte morumu ilk kez sürdüm . Matte serisinden sadece bunu bulabilmiştim Bospa'da ... Şansıma 1 tanecik bu mor vardı ve kapmıştım gördüğümde :) Almadan önce bloglarda görüp beğenmiştim zaten,yine beğendim . Çok hoş hafiiiif sedefli mat bir patlıcan moru bu . Ben yine son zamanlarda yaptığım gibi üzerine siyah Flormar nail art ile bir atraksiyon yaptım ;) Çok hoş oldu bence . Gabrini'yi 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı .

(Tırnaklarımı biraz kısalttım buarada)









4 yorum:

What's Next dedi ki...

desenle sanki ilüzyon gibi olmuş, çok beğendim tatlım ;)

Junkhead dedi ki...

Canım, evet illüzyonumsu bir manikür oldu :))) Bana da öyle geldi fotoları gördükten sonra, göz yanılması gibi oluyor :D

sevda s. dedi ki...

Şaşı bak şaşır :)
Güzel olmuş canım.

Junkhead dedi ki...

Sevda :))) Sağol canımcıım ;)

Yorum Gönder