07 Ekim 2011

Flormar ve Golden Rose rujlarım

   Aslında 1 tane daha Flormar supershine serisinden rujum var ama onu daha önceleri bir postumda tanıttığım için es geçtim . Toplamda 3 Flormar rujum,2 tane de son 2-3 haftada aldığım Golden rose rujum var ;) 


   Bunlar Golden rose perfect shine serisinden 236 ve 240 :


Golden rose perfect shine - 236

Golden rose perfect shine - 240

   Bunlar da Flormar supershine 512 ve Flormar pretty P306 :

Flormar supershine - 512 
Flormar pretty - P306


   Golden rose perfect shinelardan çok memnun kaldım . Dudaklarımı nerdeyse hiç kurutmuyorlar . Yapıları çok güzel,yumuşacık ve kolay sürülüyor . Gayet nemlendiricili bir ruj ;) 2 rengi de çok sevdim . Ama birini seçmem gerekirse 236yı seçerim herhalde . Soldaki 236,sağdaki 240 :







 
   Gelelim Flormarlara ... Supershine olanın yapısı ve sürümü gayet güzel . Rengini iyi veriyor . Bu 512 biraz koyu bana göre ama çok hoş bir tonu var . Flormar pretty yi ise bir anlık hatayla aldım diyebilirim :) :/ Dudağımda denemeden almak istedim ,elimde deneyince renginin doğal dudak tonuna yakın olduğunu sandım . Ama eve gelip sürünce bu rengin koyu bir çikolata rengi olduğunu farkettim ama yine de çok kötü bir renk değil . Pek kullanabileceğim bir ton değil kanımca . Yapısı Supershine a göre birazcık daha kıvamlı ve sert bence . Biraz korkunç garip bir rengi var bu P306nın,ya da bende öyle durdu hahaa :D




10 yorum:

özge dedi ki...

işte bu tonları görünce adaşım aklıma geliyor :) sana çok yakışıyor bu renkler canım:)

Junkhead dedi ki...

Hangi renkler canım ? :)) Teşekkürleeer !

makeupwithstyle dedi ki...

Canım hepsi yakışmış ama favorim Golden Rose 236 + 240. Flormar 512 de çok hoş bir renk aslında bu tür koyu renkler sonbahar ve kış aylarında çok güzel oluyor :)

Junkhead dedi ki...

Canımcım sağol ;) Favorilerimiz aynı demek hehehh ..

ojezevki dedi ki...

2. çok güzel bir pembeymiş :)

Junkhead dedi ki...

ojezevki , evet canım onu tavsiye ederim . Çok hoş bir tonu var hakkaten ;)

sevda s. dedi ki...

Golden Rose'un 240 ı pembemsi galiba, ben onu daha çok sevdim bir de Flormar'ın 512miydi, onu sevdim. Güle güle kullan hepsini :)

Junkhead dedi ki...

Evet Sevdacım, Golden r. 240 çok doğal tatlı bir pembe ;) 512 de çok güzel ama biraz koyu kaçıyor bana yav ..

*ssdesignbutik dedi ki...

morindrellam çok hoş renkler
sana mosmor ruj alsak nasıl olur :) golden rose 240 ı çook beğendimmm

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :)) Yok yaa mor herşey yakışır bana ama mor ruj yakışmaz herhalde hahahh :D Mora benzer çok koyu renk bir rujum var aslında benim almıştım zamanında cherryculture'dan NYX ruj ,ama bir kere bile sürmedim çünkü sürünce zombi gibi görünüyorum :P

Yorum Gönder