07 Ekim 2011

Flormar Supershine - 48 & Golden Rose Magic Color - 322 birlikteliği

   Canım çizgili sürmek istedi ojeleri . Eee dedim o zaman en sevdiğim renkler olsun : mor ve siyah :) Golden Rose Magic i daha yeni aldım ve henüz tek başına sürmedim . İlk denemem bu şekilde oldu yani . Flormar supershine 48 de aldığım andan itibaren favori mor ojelerimden biri olmuştu . Bu 2 güzeli bir araya getireyim dedim :D Çizgileri ojenin fırçasıyla yaptığım için tabi ki pek düzgün olmadı . Buarada bir salaklık yapıp kolay yoldan değil de zor yoldan yapmışım bu manikürü . Çizgilerin hepsini tek tek yaptım :/ Halbuki önce moru baz sürüp,siyah çizgileri onun üstüne yapsaydım daha düzgün ve kolay olacaktı kanımca . Neyse artık ,olduğu kadar diyelim ... Fotolar flaşlı ;)









6 yorum:

Nemo Latte dedi ki...

pek güzel olmuş =D

Junkhead dedi ki...

Nemooo ,olmuş muuu :)) Teşekküür !!

ojezevki dedi ki...

güzel olmuş cnm :)

Junkhead dedi ki...

ojezevki, sağol canım ;)

*ssdesignbutik dedi ki...

morindrellam süper olmuş bu :)

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekkürleeer :))

Yorum Gönder