30 Ekim 2011

Flormar - 60

   Bu ojeyi tahminimce 2 sene önce falan almışım . Çünkü üstündeki üretim tarihi 2009, son kullanma ise 2014 yazıyor :) 1 kere sürdüysem sürdüm,sonra nasıl bunu sürmeye sıra gelmemiş ilginç . Gayet de güzel bir rengi var halbuki ... Aslında 2 kat sürdüğümde de iyiydi renk ama neden bilmiyorum canım istedi 3 kat sürdüm . Bu ojeyi kenarda bırakmamak lazım, birkaç kez daha kullansam yine iyi,bakalım ... :D Rengi tam anlamıyla yansıtamadım ,sinir oldum biraz . Göründüğünden daha çok pembelik içeriyor içinde aslında . Yani bu kadar mor değil orjinali . Fuşya-mor arası çok tatlı bir tonu var ;) Fotolar flaşlı .


(orta tırnağımdaki hayali çizgi gerçek,evet :) saçımla ojeyi bozma becerisine sahibim . çizgi belirsizleşsin diye parmağımla hafif düzelttim . yani o bozukluğu görmezden gelin canlarım )











6 yorum:

kavala70 dedi ki...

özgecim,güzelmiş rengi, o hayali çizgilerden bende de çok oluyor :))

Junkhead dedi ki...

Arzucum teşekkürler :)) Hayali çizgi olmaz normalde bende,bu sefer nasıl olduysa artııık :D

*ssdesignbutik dedi ki...

morndrellam o saç efekti harika durmuş değişik bir model olmuş kuzumm

Junkhead dedi ki...

Hehehh saç efekti :) Bundan sonra böyle efektli yapayım di mi :D

ojezevki dedi ki...

şu 2.ye sürememe olayını bnde yaşıyorum geçen sene çok tatlı bi pembe almıştım bana heralde sürekli bunu sürerim izlenimi versede 1 senedir sıra gelmedi bakalım ne zamana kısmet her neyse renk çok hoş yakışmış :)

Junkhead dedi ki...

ojezevki, evet canım ya bu gariban kalmış aralarda ,unutmuşum :) Neyse 2 sene sonra bir ojeyi sürebilmek de iyi başarı yine hahaa :D Sağol buarada ;)

Yorum Gönder