15 Ekim 2011

Flormar - 074

   Bende görmeye alışık olmadığınız bir renkle karşınızdayım :) Bu kırmızının tonu çok değişik geldiği için almıştım ve bugün ilk kez sürdüm . Çok beğendim ! Çok dikkat çekici ve farklı bir kırmızı bu bence . Şeker kırmızısı adını koydum bu renge :D Beyaz tenliyseniz bu ojeye bir şans verin derim ;) Tırnaklarımı da kısaltasım yok hala,böyle uzunlarken çok hoşuma gidiyor . Sadece baş ve işaret parmak tırnaklarımı biraz kısalttım çünkü numaralı lens kullanıyorum ve lensleri çıkarıp takarken zorluk yaşamamak için özellikle baş parmak tırnaklarımı kısa tutuyorum . Yoksa lensleri yırttığım çok olmuştu tırnaklarım uzunken,çok zor çıkıyor malesef :/ Ojeyi 2 kat sürdüm . İlk 3 foto flaşsız gün ışığında,geri kalanı flaşlı .










13 yorum:

Nemo Latte dedi ki...

yılbaşı süsleri gibi =)

Junkhead dedi ki...

Nemooo güzel benzetme,hakkaten hehehhh :)))

justuntitled. dedi ki...

Bu da oje diyetine başlamadan önce aldıklarından sanırım. Gün ışığındaki fotoğraflar çok güzel <3 Ayrıca böyle renklere de şans vermene çok sevindimm:)) Renk de çok özel ha, hiç sıradan değil:)

Junkhead dedi ki...

Canım evet diyetten önce aldıklarımdan biri :) Kırmızı oje severim ama fazla sürmüyorum işte diğer renkler varken ;) Bunu çok sevdim ,dediğin gibi sıradan değil .

j.d. dedi ki...

Ne güzelmiş rengi, yakışmış ellerine ;)

özge dedi ki...

canım çok yakışmış:)

Junkhead dedi ki...

j.d., adaşım çok teşekkürleeer :)

ojezevki dedi ki...

güzel bir renkmiş yakışmış :)

Junkhead dedi ki...

ojezevki, teşekkürleer ;)

CansuLensMakyaj dedi ki...

Çok güzel bir renkmiş, çok yakışmış. Ne güzel, ojeyi düzgün sürebiliyorsun. Ben aynı rengi sürmeye kalksam her yerine bulaştırırdım tahminen.

Junkhead dedi ki...

Cansu, teşekkürleer ;) Ben de çok beğendim bu rengi . Aslında nadir de olsa benim de ojeyi bulaştırdığım zamanlar oluyor ya,biraz da ojenin kıvamıyla ilgili olabiliyor o durum . Ama 10 seneyi aşkındır oje sürdüğümden sanırım elim alışmış,çok da çabuk sürerim :D

Kepslok dedi ki...

bende de var bu renkten kimsede görmüyordum sende gördüğüme ve beğenildiğine çok sevindim yılbaşı aklıma geliyor :)

Junkhead dedi ki...

Kepslok, ben de sevdim bu rengi ya çok hoş :)

Yorum Gönder