07 Ekim 2011

The Entitled


   


   Uzun zamandır dizi-film postu yapmadığımı farkettim . Hem de haftada en az 5-6 film izlerken . Bazı günler 2 film izlemeye başladım tekrardan :) Güzel filmler izlerken çok mutlu hissediyorum,kendimi unutuyorum resmen . Filmin içinde gibi oluyorum bazen hehehh ... Mesela dün de 2 film izledim . İlki idare ederdi,ama 2. izlediğimi çok beğendim ve sizle de paylaşmak istedim . 2011 yapımı bir film : The Entitled . Filmleri izlemeden önce ve izledikten sonra IMDB'den inceleme ,araştırma takıntım vardır çok fena :) Buna da önce bir baktım, puanının 6.5 olduğunu gördüm . Yorumlar ve senaryo da ilgimi çekti . İzlemeye karar verdim . Ben genelde IMDB'ye güvenirim puan ve yorumlar konusunda,çok nadir beni yanıltmıştır . Hatta puan olayını da çözdüm kendi çapımda :D Eğer bir film 5-6 arası puana sahipse izlenebilir ama süper bir film olmuyor . 6-7 arasıysa gayet akıcı ve sıkılmayacağım filmler oluyor, hatta The Entitled da olduğu gibi puanının az verildiğini düşündüğüm filmler de oluyor ara sıra. 5ten düşük bir puanı varsa vasat ve pek izlenmeye değmeyecek filmler oluyor. 7 ve üzeri olanlar ise izlenmesi gereken ve kaliteli yapımlar oluyor . Benim bu filme puanım 7-7.2 olurdu sanırım ;) Filmde tanıdığım 2 isim vardı : biri Kevin Zegers (onu ilk Transamerica filminde tanımış ve beğenmiştim oyunculuğunu), diğer isim ise Ray Liotta . Film kısaca zengin-fakir kesimi konu alıyor . Biraz daha açmam gerekirse ; filmde başrol oynayan Kevin Zegers durumu iyi olmayan bir aileye sahip . Annesi çok hasta ve ilaçlarını alacak parası yok . İlaçları çok pahalı . Oğul bu durumdan ailesinden daha rahatsız ve bir yol bulup zengin olup annesine yardım etmeye,durumlarını kurtarmaya karar veriyor . Ama bu yol baya tehlikeli bir yol oluyor . Gerisini çıtlatmak istemem çünkü ben anlatmaya başlarsam baya ayrıntıya inerim biliyorum :D Film gayet akıcı ve süürkleyiciydi . Senaryo çok iyi bence . Bazı bölümleri azıcık sıkabilir ama film bir bütün olarak o sıkıcı yerlere de sahip olmalıydı aslında . Sırf son 20 dk.sı için bile izlenir diyorum . Açıkçası ben son 20 dk.da Kevin Zegers'ın oyunculuğundan çok etkilendim . Kendisi baya gelişmiş oyunculuk konusunda . Film bitene kadar herşeyi merak ediyorsunuz ne olacak,nasıl sonuçlanacak acaba diye ... Bu tarz filmleri çok severim ve uzun zamandır da böyle iyisini izlememiştim . İlaç gibi geldi dün gece bana bu film :) Kısacası izleyin diyorum arkadaşlar ;) Ben filmi indirmeden buradan izledim . Görüntü gayet iyiydi ve altyazılı olması da büyük bir avataj tabi ki. Sizi filmin trailer ı ile başbaşa bırakıyorum . Zaten trailer dan da ne kadar sürükleyici bir gerilim olduğu anlaşılıyor .



0 yorum:

Yorum Gönder