12 Ekim 2011

Elegant Gabrini -354 & Golden Rose Grafitti Nail Art - 05 kombini

   Bazen böyle 1 gün bile geçmeden tırnağımdaki ojeyi silip başka oje süresim geliyor . Sanırım dünkü fümemsi yeşile pek alışamadım :D Renk uyumu sağlamak için lila ve mor seçtim . Bu Golden Rose mor çatlatmamı ilk kez kullanıyorum . Kıvamı sürümü çok güzelmiş . Sanki Alix Avien'e göre daha kolay sürülüyor ,onun kadar sn.sinde kurumuyor sürerken ya da bana öyle geldi bilmiyorum :)) Elegant'ı 2 kat sürdüm,çatlatma tek kat zaten ... Fotolar flaşlı ;)







18 yorum:

alice dedi ki...

çok mor ve çok güzeel ! =)

Junkhead dedi ki...

alice, süper yorum ! Teşekkürleeer :))

Nemo Latte dedi ki...

oo süper =)

chick! dedi ki...

valla doverım sızı ya uzun uzun tırnaklar :( kıskanıyorum artık bana nıspet yapmayın kızım :( ojeyıde cok begendım mor catlak alacagım yarın bende soft mor'a deneyecegım

Junkhead dedi ki...

Nemo,süper olması doğal çünkü mor di mi amaa :)))

chick chick ! Senin de uzayacak kızım bak inanıyorum olacak ! :) Al al Golden mor al hatta,çok iyi sürümü hakkat ;)

j.d. dedi ki...

Aaa mor mu sürdün sen, çok şaşırdım :D

Junkhead dedi ki...

j.d. :))) Ben de kendime çok şaşırdım ya hiç sürmezdim di mi hahahh

özge dedi ki...

mora mor aklıma gelmezdi benim,çok küsell olmuş ve tam senlik olmuş bu şeker:)benim bir arkadaşımda işi bırakınca alışkanlıktan evde sürekli oje sürüp siliyordu seninki biraz öyle olmuş sanırım:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol ;) Mor çatlayan koyu renk olduğundan altına uyumlu açık renk bi bu vardı aslında,biliyosunuz açık renk ojem yoktur 1-2 tane hariç :D Evet yav bazen hiç üşenmeyip 1 gün sonra ojelerimi silip değiştirebiliyorum . Bazen çok üşeniyorum ojeler bozulduğu halde duruyorlar falan filan işte :))

*ssdesignbutik dedi ki...

morindrella tüm blog camiasını şaşırrtı ve mor bir çatlatma yaptı :)

yıldız dedi ki...

ben mor hastası olarak bayıldım diyebilirim:)

bende beyaz çatlak oje ile yapsam ;)

bu arada

http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2011/10/china-glaze-giveaway.html
çekilişime beklerim;)

izlediğim blogları ziyaret edip davet ediyorum:)
sevgiler
yıldız

Junkhead dedi ki...

ssdesignbutik, canım hehehhh :P

yıldız, teşekkürleer ;) Çekilişine bakacağım .

ojezevki dedi ki...

çok güzel olmuş cnm alıpta deneyesim geldi valla :)

Junkhead dedi ki...

ojezevki,sağol canım :) Ben de çok sevdim bu kombini :D

makeupwithstyle dedi ki...

Canım mor mor çok yakışmış sana :D Bir mani patlatsaydın yaaa :P

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle, sağol canım :) Bu sefer unuttum maniyi hahahh :D

sevda s. dedi ki...

Morla mor nasıl olacak diye düşünsem de ilk foto da, çok güzel olmuş canım.

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacım ;)

Yorum Gönder