24 Ekim 2011

Çekiliş haberi !!




  Sevgili takipçilerim,canım arkadaşlarım :) 23 kasım günü benim bu mor dolu blogumu açtığım gün,ilk acemice postumu yaptığım gün idi ... Çekiliş düzenlemek aklımda pek yoktu ama blogumun 1 yaşını doldurması şerefine 3. çekilişimi yapacağım 23 kasım günü ... O güne kadar hediyeleri toparlayacağım,bakalım neler olacak merakla bekleyin ;) Haberi 1 ay önceden vermek istedim . Tüm takipçilerimi, yorum bırakan arkadaşlarımı çok seviyorum .. Beni sizler yarattınız hahaa :D 

8 yorum:

sevda s. dedi ki...

Şimdiden hayırlı olsun, blogunun doğumgünü kutlu olsun. Nice nice yaşlara, hep birlikte inşallah :)

*ssdesignbutik dedi ki...

morindrellaammm süper bir haber :)
bende düşünüyorum bayramdan sonra bir çekiliş :)

Junkhead dedi ki...

Sağolun canlar muckk ;)

Kepslok dedi ki...

Merakla bekliyorum...

makeupwithstyle dedi ki...

Ben 23 kasım'a kadar bekliyorum blogunun 1. yaşını kutlamak için eheheh :)) öpüyorum kocaman!

!ÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Merhaba Junkhead,
Öncelikle annene de selamlarımı iletiyorum ve yorumuna ek yapmak istiyorum.Dün "dünya makarna günü" nedeniyle 4,90 tl ye indirmişler o makarnaları.Devam edermi bilmiyorum ama normal satış fiyatı 6.95 tlmiş.bilgin olsun.
Dostlukla.

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler bilgilendirdiğin için ;) Anneme söyledim,ama zaten bizim aldığımız makarnanın fiyatı uygunmuş ya 4-5 tl. falan dedi annem . Bunu da alır deneriz tabi ama gerek yok demek fazla tercih etmeye . 7 tl. fiyatı abartmışlar biraz ..

Ayshenur dedi ki...

ayy hayrlı ugurlu olsun tatlım nice yıllar beraber olun ins =) ama bana cıkmıo nolursa olsuun yne küstm giveawaylare :( katılmıyorum artık :))

Yorum Gönder