14 Ekim 2011

Cecile Satin Quattro far - 401

   Bugün bu far paletini aldım . Bende bu paletin gri tonlusu vardı ve çok memnundum . 3-4 sene önce almıştım sanırım .. Mavi tonları farımın pek olmadığını görünce alayım dedim ve bunu seçtim . Tam istediğim gibi yumuşak ve çok ışıltılı-koyu olmayan renkler ;) Hazır fotolamışken swatchını da yaptım . Özellikle en sağdaki renge bayıldım ! Tam o tonda bir Cecile ojem de vardı tesadüf hehehh ... Mavinin süper bir tonu bence . Soldaki 2 renk mat,diğer ikisi hafif sedefli ışıltılı gibi ama çok hoş bir şekilde, öyle parlak durmuyor gördüğünüz gibi . Bu farların yapısı kadife gibi çok güzeller ve kalıcılar . Tavsiye ederim . 9 tl.ya aldım ama şaşırdım yahu daha fazladır sanıyordum . Acaba indirimli miydi ya da fiyatı yanlış mı söyledi kız ,anlamadım :D


   Bende daha önceden bulunan grili palet buydu :



   Bu da 401 ;)




10 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Senden far yazısı görünce bi garipsedimm:)) Oje almadın mı O.o İnanmam!:))

Junkhead dedi ki...

Yok canım valla artık ciddi ciddi ara verdim oje alışverişine :D Birkaç tane ojem bozulana onları atana kadar falan almamam daha hayırlı :P

justuntitled. dedi ki...

Oje de bitmiyo ki ya. Bozulmuyo da kolay kolay:/

(Ben şeytan. Kanına gireceğim ve sen yarın oje alacaksın. Nihahaha!):p

Junkhead dedi ki...

Canım valla almıcam bir süre yaa :D 150ye yakın oldu sanırım ,daha hiç sürmediklerim bile var içlerinde hahahh ... Uzun da sürse bazı ojeler bozulabiliyor, ara ara onları ayırıp atarım ben :)

justuntitled. dedi ki...

Aaa sen oje incelticiden bihaber misin yoksaa atma onları ojeler atılmaz hayır aslaaa!:) İçine bir iki damla ekledin mi gıcır gıcır olur ojen hehe bak atamicaksın bundan sonra evde bi metrekare boş alanın kalmicak her yerde siyaj gri mor şişeler olacak cennet misalii.

Junkhead dedi ki...

Yav yok biliyorum oje incelticiyi ama almadım . Atmak daha iyi oluyor bana göre çünkü uğraşamam bozulan ojelerle zaten bu kadar çok ojem varken atıyorum ne de olsa pahalı bişey değil :D

özge dedi ki...

adaşım yeni aldığın renk süper,eski renginden yani griden bende 4 sene önce falan almıştım çok toz toz oluyordu ve dökülüyordu kullanamamıştım:( 9 tl den fazladır diye düşünüyorum bende :)

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol ben de çok beğendim mavinin tonlarını :) Neden toz toz oluyordu ki seninki ya ben çok memnundum yumuşacık sürümü de çok rahat geliyordu ;)

sevda s. dedi ki...

Çok güzelmiş canım farın, güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım teşekkürleeer ;)

Yorum Gönder