31 Ekim 2011

Bugünkü göz makyajım

   Aslında bugün göz makyajımı, Maybelline One by one rimeli göstermek için çektim . Diğer Maybelline rimelim bitince buna geçecektim ama merak ettim,deneme amaçlı bir kullanayım dedim ;) Ben gayet beğendim bu rimeli . Ama yine de senelerdir kullandığım Define-a-lash in yeri ayrıdır bende ,sanki o daha çok uzatıyordu gibi geldi bana :)) Diğer göstermek istediğim ise en son aldığım Yves Rocher'in khol siyah göz kalemi .. Göz içime ve alta hafif çektim çok abartmadan . Gayet güzel siyahlık veriyor ,onu da sevdim . Göz farımı L.A Colors 5li paletlerinden birinden kullandım . Concealer Rival de loop idi sanırım,pudra ise Maybelline dream mat . Bunlar ,göz makyajımın kalıcı olması için göz kapağımda kullandıklarım ;)






2 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Aaa canım benden önce başlamışsın sen kullanmaya rimeli, ben de merak ediyorum açınca yorumlarımı yazarım blogda :) Bu arada göz kalemini başarılı buldum ben de...gayet koyu bir siyahmış :)

Junkhead dedi ki...

Canımcım aslında kullanmaya başlamadım,sadece bir seferlik meraktan denedim :)) Diğeri bitmeden buna geçmem yoksa :D

Yorum Gönder