19 Ekim 2011

Bugünkü Flormar ve Maybelline alışverişim

   Bugün birkaç şey aldım . Flormar'ın yeni çıkan doğal tonlarda paletini zaten adaşım deepbeauty'de ve kavala'da görüp almayı aklıma koymuştum . Tekli farı da kuzenim kullanıyordu,onda beğenmiştim bir ara . Daha önce almamıştım,bugün alayım dedim :) Çok tatlı bir tonu var .. Maybelline One by one rimeli ise yine birkaç blogger arkadaşımda görüp listeme eklemiştim . Aslında elimdeki Maybelline define-a-lash rimelim bitince bunu alacaktım ama Migros'ta Maybelline ürünlerinde %30 indirimi görünce hazır fiyat düşmüşken alayım dedim . Gerçi Maybelline ürünlerinin fiyatı zaten çok uygundur ama indirimliyken tadından yenmedi işte :)) Çok şeker bir ambalajı var rimelin, fırçası da çok sevimli ! Watershine rujlar da 10 tl.dan 6-6,5 tl.ya düşmüştü , Spiced diamonds olanı aldım gittiiii ... 






14 yorum:

NİMO =) dedi ki...

özgecim lütfen destek www.nimostylo.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Canım biliyorum haberim oldu ama malesef 2 gün 3 gün post yapmamakla veya eylemler ayaklanmalar yapmakla elden birşey gelmez,ölenler dirilmez ... Ben böyle düşünüyorum,herkese de saygım var tabi .

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım, ben daha maskarayı kullanmaya başlamadım, birkaç ay daha idare edecek açık maskaram varken açmayayım diyorum, eğer sen açarsan yorumlarını yaz olur mu tatlım? merak ediyorum :)

özge dedi ki...

adaşım güzel günlerde kullan,farı beğendin dimi,en açık rengini göz altımada sürüyorum ben. tekli farıda kullanıyorum rengi çok güzel...

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle, sağol canım ;) Ben de kullanmam elimdeki bitene kadar herhalde .. Siyah rimelde böyle bir huyum var, 1 tane kullanırım sürekli . O bitince yenisini alırım hep :) Keşke diğer malzemelerde de böyle yapsaydım di mi ..

adaşım, evet renkler çok hoş ,yumuşacıklar .. Teşekkürler !

ojezevki dedi ki...

güle güle kullan hepsini cnm :)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Maybelline in rimelini ben de kullanmıştım, gayet başarılı.

denizsaatcioglu.blogspot.com

kavala70 dedi ki...

özgecim, güzel günlerde kullan canım.Paletten çok memnun kalacaksın,ayrıca tekli fardan da var bende de,tek başına bile çok güzel duruyor.

Junkhead dedi ki...

Arzucum sağol ;) Memnun kalacağıma eminim . Tekli farı da zaten tek başına sürerim .

dofa dedi ki...

güle güle kullan canım. spiced diamonds ve rimel bende de var. Spiced Diamonds çok güzell. (:

Junkhead dedi ki...

dofacım sağol ;) Evet çok cici bir renk ruj ..

Junkhead dedi ki...

dofacım sağol ;) Evet çok cici bir renk ruj ..

sevda s. dedi ki...

Ne güzel şeyler almışsın, güle güle kullan hepsini canım .

Junkhead dedi ki...

Sevdacım sağol ;))

Yorum Gönder