17 Ekim 2011

Artık benim de desen disklerim var :D

   nailarttirnaksanatiseti sitesinden denemem için yolladıkları diskler ve stamp seti beni çok mutlu etti :) Şimdiye kadar disklerle desen çalışması denememiş olan biri için bu güzel bir jest oldu . Şimdilik sadece diskler ve pakedin fotosunu çektim . Denediğim zaman tekrar bir post yapacağım ;) Setin içinde bir küçük disk,bir sıyıraç ve bir damga aleti var . Paket haricinde de 2 küçük ,1 büyük olmak üzere 3 farklı desenlerde disk yollamışlar .






15 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

çook güzeller canım güle güle kullan valla sitenin yetkililerine bende mail atıcam bana da göndersinler :) :)

Back to Black dedi ki...

güle güle seve seve kullan ve resimleri burada paylaş lütfen :)

Junkhead dedi ki...

ssdesignbutik, sağol canımcım ;) Bi şansını dene bakalım sen de :))

Back to Black, canım sağol . Tabi ki deneyince paylaşacağım sizlerle :D

alice dedi ki...

güle güle kullan yıldızlı olan desene bayıldım şimdiden =)

Junkhead dedi ki...

alice, teşekkürler ;) Ne yalan söyleyeyim ben de en çok 2 tane yıldızlı deseni beğendim :))

j.d. dedi ki...

güle güle kullan canım,fotolarını bekliyorum ;)

Junkhead dedi ki...

j.d., sağol canım ;))

makeupwithstyle dedi ki...

Canım güle güle kullan bende yıldızlara bayıldım! Tırnaklarında çok güzel duracaklar eminim!

Junkhead dedi ki...

Tatlım çok teşekküüür :) Bakalım artık becerebilirsem deneyeceğim bi ara . Gerçi o yıldızlardan birini deneme teşebbüsünde bulundum Flormar siyah oje ile ama oje opak olmadığından yalan oldu :/

Nerwen dedi ki...

oo güle güle kullan bebek, çok hoş desenler var :)

tansumut dedi ki...

bende ortak alana yazdım sanırım ortak bir çekiliş yapmak istediğimi :D off herkes okucak :D denemeni isterim nemonun sitesinde konadlık ojeler yazıyor onlarla denemeni söylerim :) güle güle kullan.

Junkhead dedi ki...

Nerwen, sağol canımcım ;)

tansumut, çekiliş muhabbetini anlamadım yahu :D Nemonun siteden bakıcam konadlık ojelere hemen,tenks :P

justuntitled. dedi ki...

Çiçekli böcekli desenler bekliyoruz tez zamanda:))

Junkhead dedi ki...

Canım, inş. bakalııım artık uygun ojelerim varsa yapacağım birşeyler :))

ojezevki dedi ki...

hani bana hani bana :)

Yorum Gönder