11 Ekim 2011

Alix Avien - 253

   Bu ojemi ilk kez sürdüm :) Gri alt tonlu bir yeşil mi desem tam bilemedim ... Bazen renklerin çok iyi bir tanımını yapamıyor olabilirim böyle ilginç renkler olduğu sürece . Fümemsi yeşil de desem olur belki hehehh :D Aslında yeşil oje sevmediğimi daha önce de söylemiştim. Tek sevdiğim yeşil oje var,o da Alix'in zümrüt yeşili . Bayılıyorum onun rengine ve beyaz tenli olduğumdan da çok yakıştırıyorum kendime (kafiye oldu sanki hahaa) Bu ojeyi de grimsi gibi de göründüğü ve değişik bir ton olduğundan almıştım. Tesadüf bu ki son zamanlarda mevsime uygun ojeler sürüyorum . Gerçi ben mevsimine göre oje rengi seçen bir insan değilimdir . Yazları siyah,lacivertler de sürerim ya da kışın canlı maviler morlar da :) Bu oje de tam bir sonbahar rengi . 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı .






19 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Beğenilmeyecek gibi de değil ki:)

Junkhead dedi ki...

Değişik bir tonu var di mi canım :)

justuntitled. dedi ki...

Evett:) Tırnakların da uzamış bu arada, gitgide daha çok yakışmaya başladı ojeler:)

Junkhead dedi ki...

Evet uzun tercih ediyorum ben de genelde canım :) Bazen kafama esince çok kesiyorum ama normalde hep ucundan kısaltarak kesiyorum artık. Tırnaklarım uzunken bence de daha güzel duruyor ojeler ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Canım süper tarif etmişsin rengi, füme yeşili gibi :) Çok da yakışmış sana...bu arada kafiyen de gözümden kaçmadı; şiirsel bir yaklaşımla oje postları :P öpüyorum!

özge dedi ki...

ilk bakışta gri ağır basıyor ama sonra yeşilide fark ediliyor,bende seviyorum bu rengi...

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle, evet canım fümemsi yeşil :D Bundan böyle mani şeklinde yazmayı düşünüyorum oje postlarımı hahaa :P

Adaşım, aynen dediğin gibi . Özellikle şişeye bakınca füme gri gibi görünüyor ama sürünce belirginleşiyor yeşil tonu iyice ;)

ojezevki dedi ki...

yeşil çok az var aslında ama harika bir renk :)

Junkhead dedi ki...

ojezevki, aslında baya koyu bir yeşil tonu gibi görünüyor şuan tırnaklarıma bakınca. Belki gün ışığında da fotolar eklerim ;)

*ssdesignbutik dedi ki...

fümemsi yeşil morindrella sana herşey çook yakışıyor ama :)

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekküüür :))

sevdalinka dedi ki...

ne kadar farklı bir tonn çok beğendim ama gerçekten. Böyle bloglarda gezerkende benim alışveriş listem iice kabardı :)

Junkhead dedi ki...

sevdalinka, teşekkürler :) Evet değişik bir renk gerçekten .

sevda s. dedi ki...

Çok güzzelmiş rengi canım, ben de mevsimsel oje süremem bir türlü :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım teşekkürleer :)

uzunincekivircikk dedi ki...

Bu ojeden alalı 1 hafta olacak ve sırada bekleyen ojelerim olmasına rağmen dayanamadım az önce yine elim bu renge gitti. Çok zarif duruyor tırnaklarda. İkimize de yakıştırdım :D

Junkhead dedi ki...

uzunincekivircikk,evet çok hoş duruyor :) Teşekküüüür, sen de post yap göreyim amaaaa :D

uzunincekivircikk dedi ki...

aa aaa nasıl görmezsin 1 hafta oldu neredeyse yayınlayalı :D
http://uzunincekivircikk.blogspot.com/2012/01/carsamba-pazar-cicileri-d.html

Junkhead dedi ki...

Aaa görmüş de olabilirim görmemiş de canım valla kafam karıştı :O)

Yorum Gönder