17 Ekim 2011

40 soru 40 cevap (mim)

   Sevdacığım beni mimlemiş,ben de hemen görüverdim cevaplayayım dedim :)) Çok severim böyle anket misali soru-cevap olayını :D Haydin bakalım o vakiiiit ...


1-Yüzünü günde kaç kez yıkarsın ?


1 kere uyandıktan sonra .


2-Cilt tipin nedir ?


Yağlı cilt .


3-Şuan kullandığın yüz yıkama ürünün nedir ?


Nivea canlandırıcı temizleme jeli


4-Peeling yapar mısın ?


Evet yapıyorum haftada 1 kere . Fazla yapmamaya çalışıyorum çünkü hassas bir cilde sahibim :/


5-Peeling ürünün ne marka ?


Nivea arındırıcı peeling


6- Nemlendiricin nedir ?


Senelerdir Nivea matlaştırıcı günlük bakım kremi kullanıyordum . En son Avon'dan aldığım yağlı ciltler için olan  serisinin adını unuttuğum nemlendiriciyi kullanmaktayım ama o bitince aklımda Vichy Normaderm tri-activ almak var .


7-Çillerin var mı ?


Hayır .


8-Göz kremi kullanıyor musun ?


Hayır kullanmıyorum ,hiç de düşünmedim nedense :)


9-Cildin akneye meyilli midir ?


Evet .


10-Güneş koruyucu kullanıyor musun ?


Yazın anca deniz kenarındaysam kullanırım ama o bile çok nadir çünkü her ne kadar hassas bir cildim olsa da çabuk bronzlaşan bir insan değilimdir ve güneşlenmeyi de zaten sevmem :)


11-Fondötenin nedir ?


Fondöten kullanmayı sevmem ama methini duyup Cecile marka almıştım ,1-2 kere anca kullanmışımdır . Bb creamleri tercih ederim ille de kullanacaksam ;)


12-Kapatıcı kullanıyor musun ?


Evet ,uzun süredir NYX Concealer Jar kullanıyorum . Ondan önce de Rimmel'in stick concealerını kullandım . Sadece göz makyajım kalıcı olsun diye kullanıyorum .


13-Makyaj alt tonunu biliyor musun ?


Bunu hep merak ederim aslında ama kesin olarak bilmiyorum . Pembe alt tonlu olabilirim .


14-Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun ?


Gereksiz geliyor bana :) Hem uğraştırıcı takması ... Özel günler düğün dernek harici takılması pek de doğal gelmiyor bana açıkçası .


15-Rimelimizi 3 ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor,bu konuda ne düşünüyorsun ?


Buna hiç dikkat etmiyorum sanırım . Bittiği zaman atıp yenisini alıyorum işte :D


16-Hangi mascarayı kullanıyorsun ?


Uzuuuuun zamandır Maybelline define-a-lash eşlik ediyor bana . Çok memnunum,hem doğal duruyor hem uzun gösteriyor . Ama elimdeki bittiği zaman Maybelline One by one ı denemeyi düşünüyorum ;)


17-Sephora mı MAC mi ?


Valla 2 markadan da hiç ürünüm olmadığı için birşey diyemeyeceğim :))


18-Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan yararlanırsın ?


Fırçalar,aplikatör ve parmaklarım ;)


19-Far bazı kullanıyor musun ?


Hayır kullanmıyorum ama göz makyajımın kalıcı olmasını sağlamak için concealer+pudra geçiyorum göz kapağıma . Baya da işe yarıyor zaten,saatlerce bozulmadan gidiyor makyajım .


20-Ya yüz için ?


Hayır.


21-En sevdiğin far marka ve numarası,ama tek bir tane ?


Hmmm ... Karar veremiyorum ama Flormar'ın farlarını çok seviyorum . Tekli veya 4lü farlarından seçebilirim ama noda kararsızım çok zooor :)


22-Kalem/likit/jel eyeliner hangisini tercih edersin ?


Genelde kalem kullanıyorum daha pratik olduğu için,ama bir ara dipliner da çok kullandım .


23-Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın ? :)


Valla çok dikkatliyimdir ,o yüzden anca 1 ya da 2 kere rimel sürerken gözüme batmıştır o kadar herhalde :D


24-Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun ?


Kullanması çok zor diye düşünüyordum ama geçen sene internet üzerinden 5-6 renk aldım ve deneyince çok da zor olmadığını anladım . Fırçayla gayet rahat uygulanıyormuş ama yine de etrafa uçuşma riskine karşı pek de elim onlara gitmiyor .


25-Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun ?


Biraz önce pigment far diye bahsettiğim farlar mineral far aslında ama pigment de deniyor diye öyle cevapladım :D


26-Favori rujun nedir ?


Bir dönem Loreal color riche 708 numaraya baya bir kendimi kaptırmıştım . Nude tonları çok seviyorum . Son zamanlarda en çok Nivea'nın bir rujunu kullandım kullanıyorum . Seriyi unuttum ama caramel ismi . Malesef Nivea makyaj ürünleri artık ülkemizde satılmayacağı için o ruj bitince bir daha alamayacağım :((


27-Peki gloss ?


Gloss fazla kullanmıyorum son 1-2 senedir . Ama yapış yapış durmayan,hafif glosslarımın hepsini seviyorum .


28-En sevdiğin allık hangisi peki ?


Flormar'ın allıklarını çok seviyorum . Ama favori allığım sanırım Cecile terracotta 02 ;) İçinde minicik ışıltıları olan harika bir gül kurusu !! Cildimde çok doğal duruyor ,bayılıyorum !


29-Ebay'den makyaj alışverişi yapıyor musun ?


Evet,kozmetik yasağından önce birkaç şey almıştım . 2 marka BB cream i ordan almıştım mesela .


30-Market kozmetikleri (drugstore products) hakkında ne düşünüyorsun ?


Market kozmetiği olarak sadece Rossmann ve Watsons ürünlerine ulaşabiliyorum burada . Rossmann'dan birkaç ürün aldım ve gayet iyiler . Hem de uygun fiyatlı oluyorlar . Gratis de açılsa fena olmayacak tabi :))


31-Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü ?


Birkaç sene önce estetisyenlik kursuna gittim ama tamamlamadım . Orada makyaj eğitimi de almıştık . Ordan kalan bilgilerim var .


32-Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın ?


Sakarlık ara ara oluyor tabi :) Genelde panik halindeysem elimden malzemelerin fırladığı olur :D


33-En nefret ettiğin makyaj hatası nedir ?


Bülent Ersoyvari göz çevresini bembeyaz aydınlatmalar, palyaço gibi aşırı miktarda allıklar,rujun tonundan daha koyu olarak sürülen dudak kalemleri, bilip bilmeden far sürüyorum diye saçmasapan sürülen rengarenk veya çok koyu tonda farlar ilk aklıma gelenler :))


34-Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin ?


Canlı renkte göz farlarını eskiden çok severdim ama artık daha çok koyu ve doğal tonlar kullanıyorum . Allık ve rujda da zaten çok belirgin renkler kullanmayı sevmiyorum çünkü beyaz tenliyim . Rujda da doğal tonlar favorim her zaman ;)


35-Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin ?


Leighton Meester'ın makyajları genelde çok hoşuma gider . Allık seçimleri çok iyi oluyor . Rachel Bilson da aynı şekilde hoşuma gidiyor makyajları . Aklıma gelenler ilk bu ikisi oldu .


36-Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse ?


Kesinlikle siyah göz kalemini seçerdim ! Gözlerim asla boş kalmamalı :)


37-Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın ?


Evet,genelde pazara makyajsız giderim :D


38-Makyajsız nasıl gözüktüğünü düşünüyorsun ?


Makyajsız yaşım oldukça küçük görünüyor bence ,ayrıca çok solgun göründüğümü düşünüyorum .


39-Sence en iyi makyaj koleksiyonuna sahip marka ?


Hiç bir fikrim yok .


40-Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun ?


Makyajı seviyorum :) İnsanın kendisini daha iyi hissetmesini sağlıyor bence . Yapmasını bilen için süper bir rahatlama ve güzel görünme aracı .


   Hele şükür bitirdim :D  Sevdacığıma bu güzel ve yorucu mim için teşekkür ediyorum ve ben de bu mimi justuntitled ,ssdesignbutik veee kavala70 'e gönderiyorum ... Sonuna kadar okuyan arkadaşlara da öpücüklerimi iletiyorum :)))

9 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Ayy bu benim ilk mimim hehe:)) Unutmadığın için çoook teşekkür ederim önce seninkini okuyup hemen kendim de yapıyorum:***

Junkhead dedi ki...

Ayyy yesinleeer ilk mimini o zamaaan :P Ben de çok heyecanlanıp sevindirik olmuştum ilk mimim geldiğinde :)))

Nerwen dedi ki...

pazara makyajsız gidiyorsun demek :)) :P

Junkhead dedi ki...

Nerwen hahahaa evet :)) Pazar zaten bize yürüme mesafesi 5 dk. ,hiç gerek duymuyorum valla makyaja falaan :D

makeupwithstyle dedi ki...

Ben bu mim'i geçen kış yapmıştım da cevapla cevapla bitmiyor ama yapması çok keyifli :) Sen de çok güzel cevaplamışsın soruları canım :) Pazar'a makyajsız gittiğini öğrenmiş olduk :P Şaka bi yana demişsin ya gözlerim boş kalmamalı aynen katılıyorum hiçbişey sürmesem bile bir eyeliner ve kalem yetiyor :)
Öpüyorum çok!

Junkhead dedi ki...

Pazara makyajsız gidiyorum ama her zaman değil :D Yazları güneş gözlüğü takıp çıktığımdan gözlerim boş kalabiliyor ama bazen bi allık hafif de bi ruj sürüyorum renk gelsin yüzüme diye :))

kavala70 dedi ki...

canım beni düşünüp mimlediğin için teşekkür ederim, benim de ilk mimim , çok heyecanlı olacak :)

Junkhead dedi ki...

Arzucum, ne güzel yaa 2 arkadaşımın da ilk mimini ben yollamış oldum demek hehehh :D

*ssdesignbutik dedi ki...

canımm mim için teşekkürler en kısa zamanda cevaplıycam senin cevaplarını da okuycam gördğm bi msj atıyım dedi.Kaç gündür çok yoğunum aklımdasın :)

Yorum Gönder