12 Eylül 2011

Yeni fimo takılardan ön gösterimler :)

   Bugün bunları yaptım . Aslında daha fazla yapacaktım ama her zaman kullandığım hamurlar beni deli ettiği için yarıda bıraktım . Çoğu renk haddinden fazla sert ve yumuşatmak resmen zaman kaybı oluyor . Parmaklarım acıyor yumuşatacağım derken :/ En son netten Sculpey marka hamurlardan aldım birkaç renk ve çok beğendim. Çok iyi yumuşaklık dereceleri . Artık sanırım Sculpey markayla çalışacağım bundan sonra . Diğer gereken renkleri de aldım mı kim tutar beniiii :) Pasta masta yapayım dedim ,2 tane de farklı kolye ;) Kolyelerin başka renk ve modellerini de yapmayı düşünüyorum bakalım ... 2 kolye ucunun zincirini daha sonra zincir aldığım zaman takacağım ve toptan pasaja eklerim o zaman .










7 yorum:

ATLI KARINCA dedi ki...

çok tatlı ellerinize sağlık

Nanay dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerine sağlık =)bir de şu yumuşamayan hamurlar için bebeyağı kullanmanı önerebilirim.işini kolaylşatırır.en azından elinde kalanları değerlendirebilirsin ;)

Junkhead dedi ki...

ATLI KARINCA, teşekkür ederim :)

Nanaycım, sağol sevindim beğendiğine ;) Bebe yağını ben de duymuştum ama sonra denemek aklıma gelmedi. Hamurun içine bebe yağı katıp karıştırıcam sanırım di mi ?? Atmaya da gönlüm nası el verecekti bilmiyorum zaten,kaç çeşit renk var öyle sert olan :(

ojezevki dedi ki...

ay bunlar çok güzel gözüküyo :) çok tatlılar :)

Junkhead dedi ki...

ojezevki, çok teşekkürleer :) Devamı geleceeek ! ;)

sevda s. dedi ki...

Pastalara bayıldım canım, eline sağlık süper olmuşlar :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacım :) Başka çeşit pastalarım da geleceek :P

Yorum Gönder