29 Eylül 2011

Vanilya Club çok yakında açılıyor !

  

   Arkadaşlar belki çoğunuz duymuştur . Çok yakında Vanilya Club adlı bir site açılıyor . Davetiye almak için buraya girip mail adresinizi kaydettiriyorsunuz --- >  http://www.vanilyaclub.com/  İsterseniz Facebook sayfasını beğenebilir ve son gelişmeleri takip edebilirsiniz . Sitenin konsepti çok güzel ;) Lüks markaların son çıkan ürünlerini denememiz için biz kozmetik severlere bir fırsat sunuyor ! Siz de hemen kaydolun ve sınırlı sayıdaki üyelerin arasına girip davetiyenizi alın :)

3 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

hemen bakıyorum :)

CansuLensMakyaj dedi ki...

Enteresan bir siteye benziyor. Ben de merakımdan kaydoldum, bilgi için teşekkürler. :)

Junkhead dedi ki...

Rica ederim :)) Evet ben de merakla bekliyorum, ilginç bir site olacak sanırım .

Yorum Gönder