25 Eylül 2011

MOR AŞKIMI OJELERİME YANSITIRSAM ...

   Evet sevgili takipçilerim,arkadaşlarım :) Benim tutku derecesinde mor renk aşkımı bilmeyen herhalde artık yoktur ,varsa da bu postta öğrenmiş olur ama yoktur yoktur :)) Bir sürü olan mor tonu ojelerimin içinden 5 tanesini seçtim ve açık tondan koyuya doğru sürdüm ve ortaya bu muhteşem görüntüler çıktı ,hadi bakalım ...








   Gördüğünüz gibi tırnaklarıma çok güzel bir mor çılgınlığı yaşattım :) Ben moru bu kadar seviyorum ama mor da beni seviyor ki bu kadar yakışıyor her tonu neyse ki hehehh ... Bunlar da baş parmağımdan başlayarak sırayla sürdüğüm ojelerim :

Gabrini elegant - 354 , Flormar supershine - 48

Flormar - 425 , She - 503 , Alix avien - 234

4 yorum:

Nanay dedi ki...

gerçekten mor çılgınlığı olmuş =)şu yıldızlı şişe de güzel miş =)

Junkhead dedi ki...

Hehehh evet çok sevdim ben bu tırnaklarımı :D O mor şişe She'nin ojesin canım, artık satmıyorlar sanırım çekilecekti piyasadan She ..

sevda s. dedi ki...

Serçe parmakla yüzük parmağındakini çok sevdim :)

Junkhead dedi ki...

Serçedekini çok severim :D Ama favorim işaret parmaktaki :))

Yorum Gönder