07 Eylül 2011

Kolye olmak için bekleyen canlarrrr :)))

   Eveeet son keşfim kolyelere hızla devam ediyoruuum :)) Bu hafta çarşıya çıktım yeni resim çıktıları aldım tam 5 sayfa dolusu :D Dün yaptığım ilk postadan birkaç görüntü göstereceğim size ... Şuan kuruma aşamasında kendileri, bir bunun kadarı da biraz önce son aşamasını tamamladı,onlar da kurumaya bırakıldı :) İçlerinde aile fertlerine hediye olarak istek üzerine yapılmış olanlar da vaaar, Alfred Hitchcock da benim olacaaak ! Diğerleri satışa konacak yakın zamandaaa ! Bakalım bir hızlıca o vakiiit ;)




10 yorum:

misanthrope dedi ki...

Heey, kimleri görüyorum :P

Junkhead dedi ki...

Kim kiiimm :P

misanthrope dedi ki...

Alfredo bana göz kırpıyor!!! :D

Junkhead dedi ki...

Kırpmaz mı ,öpücük de atıyor aslında :D

misanthrope dedi ki...

Off deriim aman derimm, ben de ona ve onu yapana öpücük atıyorum burdan :D

Junkhead dedi ki...

:))) :P

dofa dedi ki...

annem çok güzel olmuşlarr :D

Junkhead dedi ki...

dofacım ,teşekkürleeer :))

sevda s. dedi ki...

Çok güzellerr, Türkan Şoray mı var orada :)

Junkhead dedi ki...

Eveeet Türkan Şoray da vaar :) Teşekkürler canım ;)

Yorum Gönder