14 Eylül 2011

Gabrini Diamond - D69

   Bugün aldığım ojelerden ilk olarak bu Gabrini'yi denemek istedim . Rengi değişik göründü gözüme ,merak ettim :) Her zaman bende olmayan renk ve tonlarda ojeleri almaya özen gösteriyorum . Böyle bir ojem de yoktu . Bu renk sanırım içinde altın ışıltılar barındıran bir bronz oluyor . Aslında biraz kiremit rengine de kaçıyor, tam bir tanımlama yapamıyorum .Değilse de ne renk olduğunu söylerseniz güzel olur tabi :D 2 kat sürdüm . Hoş bir renk ama bayılmadım yani ... Fotoları flaşlı çektim .







11 yorum:

özge dedi ki...

canım çok yakışmış.benim bahsettiğim kırmızıya yakın renkte böyle bir rengin çatlatması:)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Bu biraz da kızılımsı duruyor evet yaa :D

Sochic dedi ki...

ben beğendim tatlım, hele de bembeyaz parmaklarda ne güzel durmuş, ben de beyazlamak için keseliyim bari ellerimi parmaklarımı, normal rengine dönsün:) beyaz elde bi havalı duruyor:)

Junkhead dedi ki...

Sochic, sağol canımcım ;) Bronzum henüz beyaza dönemedim diyorsun ? :D Ben de hiç güneşlenmem yanmam yazları yaa seviyorum beyaz kalmayı hehehh ..

Laldiller dedi ki...

cancağazım ben beğenmedim bu rengi ya :( ama sen sevdiysen o ayrı :D zevkler ve renkler tartışılmaz diye boşa dememiş amcalar :D

Junkhead dedi ki...

Laldiller, ben de nötrüm aslında bu ojeye karşı :D Acayip bir rengim olsun diye aldım,hatta 3 tane alıyordum ,adam 4 yap 5 tl.olsun dedi . Bunu sonradan katıverdim :)) Bir daha sürer miyim bilinmez hahaa

ojezevki dedi ki...

Ojede altın ışıltılar varmış gibi görünüyo hoş kullanılabilecek bir renk :)

Junkhead dedi ki...

ojezevki, teşekkürler :) Evet canım altın ışıltıları var zaten ama benim tarzım bir renk değil açıkçası . Bugün yarın falan silip başka ojelere yelken açmak istiyorum :D

ojezevki dedi ki...

Merakla bekliyoruz o zaman :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ay burda bulamıyorum ben bu markanın yenı cıkan hiçbir serisini.
ankarada yok resmen.
alakasız bloglara hedıye gondercekelrıne oje manyaklarına göndermelıydıler bence

Junkhead dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN, valla Gabrini önüne gelene yollamış oje setlerinden . İzleyicisi 30-40 olana da, oje postu 7-8 tane olana da ... Biz bu kadar ojeciyiz, sürekli tanıtım yapıyoruz ama umurlarında olmadık malesef :/ Ben de bizim pazardan buluyorum son zamanlarda, yoksa başka bir yerde hiç görmedim .

Yorum Gönder