14 Eylül 2011

Flormar oje kurutucu sprey

   

   Bu spreyi geçen hafta aldım . Merak ediyordum işe yarıyor mu yaramıyor mu diye :) Büyük boyu çok devasa görünüyordu gözüme,o yüzden küçük boyu çıkınca almak farz oldu . Küçük boyunun fiyatı 6.75ti sanırım . Gerçi büyük boy daha ekonomik oluyor fiyat ve boyut açısından ama denemek için alacağımdan küçük boy ideal geldi bana . Bu spreyin işe yarayıp yaramadığını merak eden birçok arkadaş vardı . Deneyince yorum yapacağımı da söylemiştim ;) İlk kez bugün denedim ve gerçekten de işe yarıyormuş arkadaşlar :D Flormar'ı takdir ettim açıkçası . Ojelerimi sürdükten 1-2 dk. sonra spreyi her tırnak yüzeyine de ayrı ayrı uyguladım . Daha 1 dk. olmadan ojeler üzerine parmak basacak kadar kurumuş hale geliverdiii . Artık acele oje sürmem gerekirse ve kurumasını bekleyecek zamanım yoksa mutlaka bu spreyi kullanacağım . Annem de merak ediyordu . O da sevinecek bu işe :) Yani ben herkese tavsiye ederim ;)

15 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Merak edenlerden biri de bendim (: Ben de alıcam bu yazının üzerine buna karar verdim:) Bu arada blogger ile ilgili bir soru sormak istiyorum sana. Yardım eder misin bana :(?

Junkhead dedi ki...

justintitled., bence de al valla işe yarıyor :) Bildiğim bir konuysa tabi ki yardım ederim,sorabilirsin canım ?

justuntitled. dedi ki...

Günler önce girdiğim kayıtlar hala kumanda paneline düşmedi :( 2 3 saat sonra yayınlanıyodu ama artık üstünden günler geçmesine rağmen tık yok :( Çok sinir bozucu bi durum. Hmm dur bi bakayım dersen sana şifremi versem bakar mısın ki?:(

Junkhead dedi ki...

Hmmm canım benim başıma hiç gelmedi böyle bir durum . Ama gördüğüm kadarıyla bazı arkadaşlarda oluyor öyle birşeyler yahu,çünkü bir bakıyorum yeni yayınlandı diye görünen postların tarihi 10 gün öncesinin falan :/ Ben de neden öyle olduğunu anlayamamıştım .

justuntitled. dedi ki...

Ağlamak istiyorum ühüü:(

Sochic dedi ki...

böyle spreyli bir oje kurutucu almıştım ama zor bitirdim markası demert falan değildi belliki dandik birşeydi hiç işe yaramıyordu, kalyonu seviyorum ben o da yağlı yapıyor, bunu deniyim en iyisi:)

Junkhead dedi ki...

Bence de canım bir şans ver bu spreye ;)

Laldiller dedi ki...

ah ben apti ben bugün kendileriyle karşılaştım ama burun çevirdim almadım bu spreyi nedense :S
İyisi miii ben bir sonraki watsons alışverişimde alim bunu :)

Junkhead dedi ki...

Al canım aaal :D Ben de kaç kere bakıştım bakıştım almadım bu spreyi,ama küçük boyu çıkınca alayım artık dedim,iyi ki de almışım :))

Daisy dedi ki...

Almakla kesinlikle çok iyi bir seçim yapmışsın ben çok uzun zamandır severek kullanıyorum daha çıkalı 1 ay bile olmadan büyük boyunu almıştım. Sürekli kullanmama rağmen içi fazlasıyla dolu :D

Junkhead dedi ki...

Daisy, yorumunla beraber içim daha bir rahat etti şimdi ;)

ojezevki dedi ki...

1 ay önce almıştım bende büyük boyunu. İşe yaradığını görünce çok mutlu olmuştum. Ayrıca tırnak etlerini beslediğini falanda yazıyo üstünde.Kokusuda çok güzel ii yapmışsın almakla. Güle güle kullan cnm :)

Junkhead dedi ki...

ojezevki, evet ya bak kokusunu yazmayı unutmuşum :D Çok hoş kokuyor hakkaten ;)

sevda s. dedi ki...

Ben de çok memnunum bu kurutucudan canım, bir kaç aydır kullanıyorum acelem olduğunda çok işime yarıyor :)

Junkhead dedi ki...

Evet acelen olduğu zamanlar için birebirmiş gerçekten de canım :))

Yorum Gönder