23 Eylül 2011

Flo'dan aldığım siyah papuçlarım ...

   Flo'nun web sitesinden yazın ilk alışverişimi yapmıştım . Kargosu ücretsiz, değişimlerde de ücretsiz olarak yollayabiliyorsunuz ;) Ara ara siteye bakıyorum ,indirimler oluyor sıkça ... Geçen gün de %50 indirimden siyah orta topuklu düz bir ayakkabı aldım . 40 tl.dan 20 tl.ya düşmüştü ,ee kargo da ücretsiz . Böyle düz siyah model bir ayakkabım hiç yoktu herşeyle kombinlenecek . Fiyatına göre gayet güzel,ayağımda duruşunu da çok sevdim :)








20 yorum:

Sochic dedi ki...

şık ve kullanışlı bir model tercih etmişsin canım güle güle kullan. flo'nın bu imkanlarından haberim yoktu hemen göz atiyim sağol haber verdiğin için. bu arada ben geçen eminönünde gittim booty holoları aldığım yerde kalmamıştı, ca holo aradım o da yok:((( bari gitmişken woo ojelerden aliym dedim gittiğim parfümeride adam oje diye ruj gösterdi nasıl gerizekalılar anlatamam:D kısacası yine hüsran:(((

makeupwithstyle dedi ki...

Çok zarif durmuş canım...güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Evet kargo ücretsiz valla gayet uygun fiyatlı da ayakkabılar oluyor,bakmanı tavsiye ederim . Hadi yaa hakkaten gerizekalılarmış,ruj mu :D Hololar da artık şans :((

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle,sağol tatlım :))

pembe fiyonk dedi ki...

güle güle kullan canım.flo'nun onilen alışverişi olduğunu bilmiyordum hemen bakmalıyım :)

Junkhead dedi ki...

pembe fiyonk, teşekküüür :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ben de alırım flo onlinden.
kargo free olunca tabi.
güle güle giy.
klasik olması lsm dolapta denen ayakkabılardan

Junkhead dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN, sağol canım ;) Evet ben de zaten klasik bir model olsun diye aldım fiyat da uygunken :)

dofa dedi ki...

çok güzelmiş kibar :)
kaç numara giyiyordun junkhead?

Junkhead dedi ki...

dofacım sağol ;) 37 giyiyorum ben ama bazı modellerde 36 da olabiliyor :D

ojezevki dedi ki...

Dediğin gibi her kıyafetle kombinlenebilecek bir ayakkabı güle güle giy cnm

Junkhead dedi ki...

ojezevki ,sağol canım ;)

Nanay dedi ki...

beğendimm,güle güle kullan =)ben de bilmiyordum flonun online sitesi olduğunu..Gerçi olan bütün paramı malzemelere yatırdığım için alışveriş hep sonraya kalıyor=( ama fiyatlar uygunmuş hakkaten,paylaşım için teşekkürler =)

Junkhead dedi ki...

Nanay, sağol canım :)) Evet fiyatlar çok uygun ;)

sevda s. dedi ki...

Çok güzelmiş canım, güle güle giy :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım sağol ;)

uzunincekivircikk dedi ki...

çok güzel, özellikle de burun kesimi harika :) iyi günlerde kullan.
uzunincekivircikk.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

uzunincekivircikk, teşekkürleer :) Sanırım aynı dk.larda birbirimizin bloglarına dalıp yorum yapmışız hehehh ... Hoşgeldiin ;)

NaszL :) dedi ki...

Kııııızzzzzzzzz bunlarıııı simleeeeeeeeeee

Junkhead dedi ki...

Hahahh yok canım yaaa ben simli şeyleri sevmem kiiii :D Sadece ojede severim :))))

Yorum Gönder