15 Eylül 2011

Elanor - 556

   Eveeeet 2 gün üstüste oje postuyla karşınızdayım :) Dünkü oje iyiydi hoştu belki ama ben pek ısınamadım . O zaman dedim yenilerden birini daha deneyeyim ;) Bu cici rengi seçtim . Sanırım hafif gümüş ışıltılı buz mavisi diyebiliriz bu renge . Belki de buz mavisi değildir ,buz mavisi daha açık bir ton oluyor aslında ... Ojenin kıvamı çok cıvık ve akışkan . Anca 3 katta şişedeki renge ulaştım ,ki hiiiiç sevmem 3. katı sürmeyi . Flormar sprey bile kurutamadı 3 katı diyim size :D Renk çok hoşuma gitti aslında ama beyaz tenli olduğumdan baya bir soluk kaldı bu bende . Koyu ve canlı renklere nazaran pek de yakışmamış olabilir . Fotolar flaşlı ...






7 yorum:

justuntitled. dedi ki...

En azından aldıklarını bi kere deniyosun bak ne güzel :D Flormar kurutucu 3 katı kurutamadı mı :O Nıx nıxx... Gözümden düştü:/ Bu arada renk güzel ;)

Junkhead dedi ki...

Evet deniyorum en azından 1 kez tabi ki :D Denemezsem ayıp olur hehehh :)) Valla kurutamadı yahu,3 kat sinir birşey zaten . Kurutmazsa da kurutmasın,nasolsa ben hep 2 kat sürüyorum ;)

tansumut dedi ki...

şişelerini çok hoş buluyorum ben bunların :) renkde değişikmiş :)

Junkhead dedi ki...

Evet şişeleri çok kavranabilir bir model di mi :)) Rengi ben de değişik diye aldım zati hehehh

ojezevki dedi ki...

Bende açık tenliyimdir ve benimde tercih etmediğim bir renk. Yinede çok kötü durduğu söylenemez :)

sevda s. dedi ki...

Değişik nail artlar ve manikürler için kullanılabilir. Ya da karıştırırsın başka bir renkle :)

Junkhead dedi ki...

Evet franken için kullanabilirim ama uygun şişe bulmak zor işte o yüzden ilk ve son kez yaptım franken bir daha yapamadım :D

Yorum Gönder