12 Eylül 2011

Çok pratik bir yöntemle saçlarımı dalgalandırdım :))

   Dümdüz pırasa olan saçlarımı dalgalandırdım :)) Daha önce izlediğim bir videoda saçları 2-3 parçaya ayırıp döndürüp tutturarak yapılan bir yöntem öğrenmiştim .Videoyu bir kere izledim ve aklımda kaldığı kadarıyla yaptım . Aslında bir kere daha izleyecektim yapmadan önce ama ne kadar arasam da bulamadım videoyu :/ Ayrıntılı şekilde nasıl yapıldığını anlatacağım ,ya da benim nasıl yaptığımı da diyebilirim . Gece yatmadan önce ya da yatmaya yakın saçlarınızı yıkıyorsunuz . Kuruttuktan sonra veya çok hafif nemliyken saçların yukarı ve alt kısmını 2 parçaya bölüyoruz . Önce alt kısmı ucuna kadar döndürüyoruz sıkıca ve karavana tokalarımızla tutturuyoruz bir şekilde . Daha sonra ise yukarı kalan parçaya aynı işlemi yapıyoruz. Ama saçlarınız benimki gibi ince telli ve fazla gür değilse üst parçayı 2ye ayırıp öyle döndürüp tutturmanızı öneririm ;) Saçları sıkıca tutturduktan sonra o şekilde yatıyoruz . Sabah kalktığımız parçaları açınca böyle bir görüntü oluyor. Tabi ben denemelik yaptım o yüzden köpük vb. yok . Köpükle şekil verirseniz daha hoş olacaktır kanımca ;






 

16 yorum:

Dilek dedi ki...

Daha kolay bir yolu var, hani karmaşık bir şekilde lastikle topluyoruz ya saçımızı (bilmiyorum sen toplar mısın öyle ama) öyle toplayıp yat, sabah da açıp hafif ellerinde şekil vererek köpük sür. gayet hoş oluyor :) hem de daha dalgalı ve doğal oluyor.

Junkhead dedi ki...

Anladım dediğini ama benim saçımı o şekilde dalga tutmaz malesef :) Çok ince telli ve az saçım var,hemen sönüyor . Sağol tavsiyen için ;)

ojezevki dedi ki...

Bende kullanıyorum bu yöntemi ama ben kurutmadan hafifçe havluyla nemini alınca yapıp yatıyorum 2 gün bozulmuyo( ki benim saçım dalgayı çabuk atar ) hemde çok pratik :) saçların güzel olmuş...

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Evet aslında kurutmadan yapmam lazımdı ama kurutmuş bulundum .Bir daha yaparsam nemliyken yapıcam :D

parfoj dedi ki...

tam yatmadan once ve saclarim nemliyken okudum postunu :) deniyorum bu gece =)

bakalim ise yariycak mi :F

Junkhead dedi ki...

Dene bakalım :)

dofa dedi ki...

marjo'nun blogunda var video ben denedim de pek bir etkisi olmadı, yeterince tokam da yoktu, saçlarım bir de hafif dalgalı çabuk şekil alırdı ama beceremedim galiba :D

Junkhead dedi ki...

dofacım, iyi hatırlattın evet Marjo'da görmüştüm ben de sanırım :D Niye beceremedin yahu,benim dümdüz pırasa saçlarım bile dalgalandı :)) İyice sıkı sıkı döndürmedin mi acaba ...

busesinem dedi ki...

özgecim saçlarının dalgası çok hoş olmuş,bencede nemliyken yaparsan daha iyi tutar ama böyle bile çok iyi tutmuş saçların.

Junkhead dedi ki...

busesinemcim, sağol fena olmadı ama evet nemliyken yapacağım bir dahakine :)bir de ben yanlış hatırlamışım bir noktayı yaa .. saçların tutamları direk döndürdüm ben,meğerse ayrılan tutamlar 2ye bölünüp birbirine sararak döndürülecekmiş :D

NİMO =) dedi ki...

ııhh ıhh ösgem :9 sana daha iyi yolunu söyliim mi ? Yapıktan sonra şok olacaksın... Benim saçlarım çok gürdür, kızkardeşimin ise üveyiz gibi sanki,aksine çok az ve ince telli dümdüz saçları ve çabuk sönüyor...

Şimdi yapman gereken, banyodan çıkınca saçların ıslakken saçı 4 eşit parçaya ayırıp, hani halk dilinde balık kılçığı yada sepet örgüsü denir ya, o şekilde ör... Ama ben bilmiyorum dersen, 8 parçaya ayır en yukardan başlayıp sıkı sıkı ör ve sabah aç.... Mucizelere inanacaksın ;)

Junkhead dedi ki...

NİMOcum, evet senin taktiğin o örgü biliyoruuum :)) Ama örgüyü saçın üst dibinden yapamayacağım için üstler dümdüz kalacak altlar dalgalanacaktır bu sefer . Bu taktiği de zaten yanlış yapmışım biraz :D İyice üstten döndürmek lazım ki saçın üst kısımları düz kalmasın . Ayrıca o dediğin tarz farklı örgüleri hiç bilmem :) Sağol canım tavsiyen için ;)

sevda s. dedi ki...

Canım ben de marjo'nun blogunda görmüştüm, denedim ama benim dalgalı saçlarda da olmadı :( Ki sende şahane olmuş, bir şekillendiriciyle yaptığında uzun süre de dayanır. Dur ben de bir kere daha deneyeyim :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım, ben de bir dahakine aynen videodaki gibi deneyeceğim . Ama bu şekilde bile dalgalandı :)) Bir nemliyken ve videodaki gibi yapsam daha güzel olacak kanımca :D

matias dedi ki...

sac herseydir
iyi bakaın saclarınıza:)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

doğal gözukuyo en azından.
maşalanmıs gibi değil dugun kafası gibi
bu arada karavana toka ne ki

Yorum Gönder