26 Eylül 2011

Bugünkü kozmetik alışverişim :)

   Bugün takılar için malzeme almaya çarşıya gittim . Tabi gitmişken kozmetikçilere uğramamak ayıp olurdu :) Alix Avien'in yeni oje renklerine bakmak için bir parfümeriye girdim ve bu 3 süper renk ile Pastel çatlayan ojelerin mavişini kapıverdim . Bu mavi hariç  gümüş,kırmızı tonu falan da vardı Pastel çatlayanlarda  ... Alixlerden ise lacivertimsi olan rengi Nemo'nun blogta görüp bayılmıştım . Direk kaptım onu zaten :))) Bir de belki hatırlarsınız, pazardan bronz sanarak aldığım Gabrini pacific ojem bordomsu bir renk olmuştu sürünce . Aklımda nedense bronz bir oje almak vardı ,inanın neden bilmiyorum . Normalde bronz renk pek kullanmam,ojede de sürmezdim eskiden sorsanız :D Ama bu bronz Alix'i görünce çok hoşuma gitti ,alıp almamakta baya kararsız kaldım ve aldım . Rossman her zamanki makyaj pedlerim ve dudak nemlendiricilerim de alındı ama nemlendiricileri fotoya eklemeyi unutmuşum :D Golden rose ruju da bir değişiklik yaparak pembe aldım ,evet şaşırabilirsiniz :)) Çok cırtlak bir tonu olmadığında ve bu serisinden bir ruj denemek istediğim için aldım . Kokusu harika ve yumuşacık dokusu ... Bilmiyorum yakıştı mı bu pembe bana hiç bir fikrim yok alışkın olmadığımdan .


Pastel - 710 , Alix Avienler - 253 , 184 , 293




15 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canımmm bakıyorum da yine ojelere saldırmışsın! :) Alix avien'ın mavimsi rengi süpermiş :) tam benim sevdiğim renk :) no'su kaç acaba onun? Bu arada rujda yakışmış :) Senin tenine gider bu renkler, saçlarda koyu ya hoş olmuş :)

justuntitled. dedi ki...

Rujun numarası ne?:) Çok güzel:):) Bence de pembe rujun da böyle çiğ olmayan tonları güzel oluyor, sana da yakışmış:)

Junkhead dedi ki...

makeupwitstyle, canım valla saldırmadım aslında baya baya isteyerek aldım :D Hiç pişman olmadan hahahhh :) O senin beğendiğin rengi ben de çok istiyordum almak . Fotonun altına yazdım nolarını canımcım , 293 o ;)

justuntitled. , rujun nosu 240 ;) Perfect shine idi sanırım serinin adı .

Ruju da yakıştırdığınız için sağolun kızlar :) Alışkın değilim böyle pembiş rujlara hiç ,garipsedim sürünce bir an hehehh ..

özge dedi ki...

canım güzel günlerde kullan hepsini,rujuna bayıldım:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım teşekkür :))

uzunincekivircikk dedi ki...

Güle güle kullan :) ruj konusunda harika bir şeçim yapmışsın :)

Junkhead dedi ki...

uzunincekivircikk, teşekkürleer :) Herkes ruju beğendi, tamam içim rahatladı benim de :D

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

mavi tonlarında olan ojeyı arıyorum bulamıyorum ben buralarda.
güle güle kullan ruju herkes kdr ben de begendım

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Bulursun umarım ojeyi ..

CansuLensMakyaj dedi ki...

Ojeden çok anlamam ama ruj seçimin harika..

Junkhead dedi ki...

Cansu, teşekkürleer ;)

sevda s. dedi ki...

Mavi oje, mavi çatlayan süpermiş şekerim. Rujunu da sevdim, yakışmış :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım sağol :)

ojezevki dedi ki...

güle güle kullan cnm tüm aldıklarını :)

Junkhead dedi ki...

ojezevki, teşekkürleer ;)

Yorum Gönder