09 Eylül 2011

Bugünkü flormar alışverişim

   Bugün Flormar standına uğradım ve birşeyler aldım tabi ki . Ojelerden mavi olanın benzeri Pastel'de vardı ve aslında onu almak istiyordum ama arayıp bir türlü bulamayınca Flormar'ınkini aldım . Bu sanki daha ışıltılı Pastel'e göre ama süperötesi bir renk,aşık oldum resmen şişesindeki haline bile ! :)) Miracle'lardan bir tane daha aldım koyu bir mor-bordo tonu gibi duruyor . Metalik kırmızı da değişik geldi . Diğerini de o tonda ojem yok diye aldım :)) Rujun da rengi çok tatlı geldi . Oje kurutucu spreyin küçük boyunun çıktığını öğrendikten sonra ,almak aklımdaydı zaten ,onu da almış oldum böylece .




  Bu da rujun dudağımda duruşu :)

12 yorum:

What's Next dedi ki...

pes ettim ben artık oje falan almıyorum :D ama rujunu çok beğendimm ;)

AtolyeKedi dedi ki...

Çok güzeller güle güle kullanın. Rujun ve en sağdaki mavi tonunu numarası nedir acaba?

justuntitled. dedi ki...

Oje kurutucu işe yarıyo mu denedikten sonra anlatabilir misin acaba mücizevi mi filan diye:P :)) Ben de almak istiyorum ama işe yaramaz diye çekiniyorum. Bir de en sağdaki lilamsı oje de çok güzelmiş <3

Junkhead dedi ki...

What's Next, ben de pes etmiştim en son ama poes etmek işe yaramıyor bende yaa :( :/ Ruju ben de çok sevdim ;)

AtolyeKedi, teşekkürler ;) Sağdaki mavi değil de eflatun lila gibi renk . Onun nosu 425, ruj ise Supershine serisi no 512 :)

justuntitled.,evet ya ben de işe yaramaz sanıyordum aslında ama çok övüyorlar iyi diye . Eee bi de küçük boyu çıkmış,alayım denemek için dedim bakalım . Denedikten sonra yorumlarımı belirtirim bir postla ;)

ojezevki dedi ki...

Rujunun rengi çok güzelmiş bende severim bu tür tonları kullanmayı. lila öjeneyse bayıldım diyebilirim :)

Junkhead dedi ki...

ojezevki, teşekkürler :) Bu ton kırmızı ruj süremeyenlere alternatif gibi olabilir aslında,benim gibi :D Bana en çok yakışan ruj tonları da genelde böyle oluyor sanırım onu anladım iyice hehehh.. Ojeleri sırayla süreceğim elimdekileri çıkardıktan sonra,hepsi için postlar yapacağım ;))

ojezevki dedi ki...

haklısın rujda kırmızıdan daha çok tercih ettiğim bir ton... oje postlarını bekliyoruz o zaman :)

Junkhead dedi ki...

İlk hangisini sürsem seçemem de ben :D Lila ve mavi arasında sıkıştım :))

ojezevki dedi ki...

Mavi rengin pasteldeki ojesi var bende gerçekten harika ama ben lila diyorum nasıl durucağını merak ediyorum :)

Junkhead dedi ki...

Lila daha çok talep gördü sanırım :) Tırnağımdakileri sildikten sonra lilayı süreyim ben en iyisi :D

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan canım, ben maviye bile daha yeni alışmışken -aldım ama daha sürmedim- lila için bir şey diyemiyorum :)
Rujun çok güzel bir de mavi ojen :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacım :) Sür sen de ya bekletme yazık o mavi ojeye :D

Yorum Gönder