02 Eylül 2011

Alix Avien - 121 ile kısa süre sonra yine burdayım :)

   Bu Alix'i alalı baya oldu ama hiç sürmek nasip olmamıştı . Uzun zamandır da kırmızı oje sürmüyordum,ee hadi süreyim artık dedim :) 121 harika bir kırmızı,kıvamı da çok güzel . Tek katta gayet opak oldu ama ben tabi ki 2 kat sürdüm . Beyaz tenli olduğum için kırmızı ve siyahın bana ayrı bir yakıştığını düşünüyorum . Gerçi dün tırnaklarımı baya bir kesmiştim ama idare edicez artık kısa tırnakta kırmızı nasıl duruyor emin olamadım :)) İlk 4 foto flaşlı, diğer 3ü ise gün ışığında flaşsız .








6 yorum:

alice dedi ki...

bence kırmızı kısa tırnakta daha güzel duruyoo ;)

justuntitled. dedi ki...

Kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun lafını sonuna kadar destekliyorumm!!:) Çok güzel.

Curcunam dedi ki...

uzun tırnaklara bu aralar kılım nedense :) kısa tırnakta daha güzel duruyor bencede. Kırmızı sever olarak bununda rengini çok beğendim :)

www.curcunam.net

Junkhead dedi ki...

Sağolun kızlar :))

sevda s. dedi ki...

Güzel gözüküyor :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım teşekküür ;)

Yorum Gönder