19 Ağustos 2011

Yeni kolyelerden bir kesit ? ;)

  Yeni keşfettiğim taktikle çok güzel kolye uçları hazırladım bugün . Biraz uğraştım ama değdi bence :) Sonuç mükemmel oldu ! Birkaç gün için fotodaki 2 kolye ve diğerleri MORjinal pasaja eklenecek umarım . Bir bakalım nasıl birşeylermiş bu sürpriz kolyeler ... Zincirleri de eklenecek tabi . Daha neler var neler ... Marilyn Monroe,Audrey Hepburn,Charlie Chaplin,Pink Floyd,pop art görseller, vb... Ama en güzeli sizin kafanızda ne varsa onu da çalışabilirim kolye,yüzük veya broş olarak ;) Umarım beğenirsiniz ... Devamı yakında blogumda olacak !


8 yorum:

Nanay dedi ki...

güzel başlangıç olmuş=)ellerine sağlık ;)

Junkhead dedi ki...

Nanay teşekkürler,beğenmene sevindim :))

Nedret dedi ki...

Devamını merakla bekliyorum:))

Junkhead dedi ki...

Nedret abla,devamı da geliyooor az kaldı . Bugün 2.postayı da yaptım . Şuan fimoları fırında pişmekte :) Yarına hazır olacaklar ;)

betül dedi ki...

cok güzellerr yaaa bayıldımmm

Junkhead dedi ki...

betül, çok teşekkürleer ;) Devamı gelecek, hepsi ayrı güzel emin ol !

guzellikolsun dedi ki...

yabancı biri ojeleri reçine içine hapsediyor ve şişenin içindeymiş gibi duruyor. yüzükler kolyeler bilezikler.. 25dolara filan satıyor yanlış bilmiyorsam. denesene sen de öyle şeyler, muhteşem şeyler çıkmış ortaya çünkü, hatta birazdan bulup onunla ilgili başka birinin youtube videosunu eklerim :)

Junkhead dedi ki...

guzellikolsun, sağol canım hemen izliyorum ! ;)

Yorum Gönder