11 Ağustos 2011

Wholesale çantalarıma kavuştum :)

   1 hafta tatildeydim ve ben yokken wholesale çantalarım gelmiş :)) Yine çok hızlı gelmiş valla ,28 temmuzda siparişimi vermiştim ve ağustos pzts. gelmiş :D Bu da demek oluyor ki China post ile aldığımızda da gayet çabuk geliyor . Ben en çok siyah olan kurukafalıyı beğendim . Yumuşacık ve boyutu çok ideal günlük kullanım için ;) 4 yandan sarkan püskülleri pek sevmedim ama ,onları belki çıkarabilirim daha sonra . Rubik küp olan da umduğumdan daha büyük çıktı . O da çok cici ama baya bir dikkat çekici :D Üstüne üstlük rugan :)) Tam bir kutu şeklinde,dış kısmı sert bir malzemeden yapılmış . Bu 2 çantaya kargo dahil 45 tl.vermiştim . Bence kalitelerine göre gayet uygun .










10 yorum:

Your style is your signature dedi ki...

kutu olan çok orjinal , çok şeker ! diğeri de Alexander McQueen 'vari olmuş valla :p güle güle kullan cnaım :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Evet kutu olan ilginç birşey :D

misanthrope dedi ki...

Taaaaam senliklermiiiiş :)

Junkhead dedi ki...

Canım benim teşekküüüürr :D

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ay ne güzel güle güle kullan.
ben de yasak vat dıye hıc bakmamıstım.
zeka küpünü güle güle kullan

Junkhead dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN, sağol canım ;)

valki dedi ki...

çok ama çok cicilermişşş...kutulu olana ekstra bayıldım süpeeer..güle güle kullan canım^^

Junkhead dedi ki...

valkicim çok teşekküürr :))

fashion house by zeto dedi ki...

Canım çook güzel hepsi güle güle kullan:)

Junkhead dedi ki...

Zetocum çok sağol :) Valla günlerdir kurukafalıyı kullanıyorum ,çok da sevdim :D

Yorum Gönder