21 Ağustos 2011

MORjinal pasajda yeni kolyeler satışa çıktı ! ! !

   Eveeeet beklenen an geldi !! :) Size ucundan gösterdiğim yeni kolyeler artık pasajımda satışta ! Bunlar tabi ki tamamı değil . Bir kısmı da hazırlık aşamasında şuan ;) Seç beğen al ! Tüm modellerin de fiyatları 18 tl. ve kargo ücretsizdir . Sipariş üzerine de çalışabilirim . Kafanızda başka bir görsel varsa,bana ulaşmanız yeterli . Çok kısa bir sürede sizler için kolye,broş ve yüzük olarak çalışabilirim ;) Satın almak isterseniz sizi şöööyle alalım . Bakalım mı bu kolyelere biraz ? 










9 yorum:

Şeker Limonu dedi ki...

Yine döktürmüşsün beybi bayıldım hepsine :) Bol kazançlar :)))

Junkhead dedi ki...

Sağol beyb, inşallah :)

Nedret dedi ki...

Güzel olmuşlar. Genç kızlar bayılacaktır eminim. Bol satışlar dilerim.

Junkhead dedi ki...

Çok teşekkürler Nedret abla ;) Umarım şans getirir bana bu kolyeler ..

*ssdesignbutik dedi ki...

waow morindrella ne yapmışsın öle süperler kuzumm :)

*ssdesignbutik dedi ki...

bende bir mim'in var tatlım :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım beğenmene sevindim ;) Mim için de hemen geliyoruum !

Noni dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık, ben de bu resini denemedim merak ediyorum nasıl oluyor diye, önemli olan resini dökecek o plakayı sağlamak öyle di mi?

Junkhead dedi ki...

Noni, teşekkür ederim :) Evet alt kısımda herhangi sert birşey olabilir, ben fimo hamuru kullandım .

Yorum Gönder