20 Ağustos 2011

Cecile oje - 60

   Tek cümleyle bu ojeyi özetlemem gerekirse : rengine aşık oldum ! :)

   2 kat sürdüm . Kıvamı biraz garipti ama onun dışında sorun yok . Biterse kesinlikle tekrar alacağım ojelerimden biri oldu sanırım bu fıstık ;) Müthiş bir rengi var . Zaten şişesindeyken de bayılmıştım,sürünce de fikrim değişmedi . Bu mavinin hangi tonu emin değilim . Gri-mavi ya da petrol mavisi arası birşey olsa gerek :D İlk fotolar flaşlı, son 3 foto gün ışığında flaşsızdır .














4 yorum:

özge dedi ki...

çok güzel bir renk canım ben bulamadım:(

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol . Ben de 123ü bulamıyorum :( Bunu da tesadüf kafamı kaldırınca görmüştüm :)

*ssdesignbutik dedi ki...

çookk farklıı suruyor rengi yakışmış kuzum sana :)

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekkür ;) Ben de çok beğendim çok farklı bir rengi var hakkaten .

Yorum Gönder