16 Ağustos 2011

Canım arkadaşım beni mimlemiş :)

   ssdesignbutik arkadaşım beni mimlemiş :) Ben de 2 gündür gördüğüm bu film mimini kim bana yollayacak diye bekliyordum açıkçası :)) Mim konusu 3 film imiş . Çok beğendiğiniz izlemekten asla sıkılmayacağınız  3 film ( üçlemeler üç film sayılacaktır) Neden bu kadar beğendiğinizi yazacaksınız. Eveeet o zaman hemen başlıyorum :



  1 numara tabi ki hayatımın filmi The machinist ! Bu filmi ilk izlediğimde acayip etkilenmiştim hele finalinde donakalmıştım . Film hem replikleri hem oyunculukları hem de senaryosuyla çok çok iyi . Sanırım Christian Bale'i ilk bu filmle tanımıştım ve ondan sonra da zaten favori aktörlerimden biri oldu :) Bence şuana kadar izlediğim filmleri arasında Christian Bale 'in oyunculuğunun dönüm noktası ,en iyi performansı The machinist'teydi diyebilirim . Adam bir sürü kg.vermiş çöp haline gelmiş resmen rolü için ve sonuna kadar değmiş de ! 4 kere falan izledim sanırım bunu,daha da izlerim . Hem de her izleyişimde ilk izlediğimdeki tadı alarak ... ;)



   2 numara True Romance ;) Bu filmi biraz geç keşfettiğim için kendime çok kızmıştım çünkü mutlaka izlenmesi gereken filmlerden biri bence ! Senaryo Tarantino'ya ait .. Oyuncu kadrosuna bakınca ilk olarak bir"yuh,oha" demiştim :) Bu filmde kimler yok ki ... Christian Slater,Patricia Arquette,Dennis Hopper,Val Kilmer,Gary Oldman,Brad Pitt,Christopher Walken,Samuel L. Jackson :)) Sizin de yuh dediğinizi duyar gibiyim :D Bu filmi seviyorum çünkü gerçekte çok zor bulunan bir aşkı anlatıyor . Film biraz aksiyon aslında ama aşkla karışık . Patricia Arquette'e de zaten hayranımdır . İzler izlemez favorilerim arasına giren bu filmi size de tavsiye ederim .



3 numara Jeux d'enfants ... Bu filmi izlediğim gün çok etkisinde kalmıştım,özellikle son 15 dk.sı fenaydı :) Hatta gece yatağıma yattığımda bile hala filmi düşünüyordum ,abartmıyorum . Oyunculuğa zaten lafım yok,senaryo da çok güzel . Klasik aşk hikayelerinden daha farklı ,belki de aşkın bir oyundan ibaret olduğunu anlatan tek film . Favori sahnelerim ise, erkek aktörün yağmur altında La vie en rose'u söylemesi , üstlerine beton döküldüğü sahne .

Tabi bu filmleri çok zor seçtim The machinist hariç çünkü çok fazla favori filmim var . Ben de bazı arkadaşlarım gibi 1 tane ek film yazıyorum ;)


4 numara Knockin' on heaven's door ;) Biliyorum "o şarkı değil miydi ?" dediğinizi duyar gibiyim . Bu film hali :) Bu filmi de çok geç keşfettiğim için üzülmüştüm ama geç olsun güç olmasın demişler . Film Alman yapımı . Dram-komedi türünde . İki türü de eşit şekilde barındıran güzel bir yapıt . Büyük ihtimal bu filmi bilen izlemiş olan fazla insan yoktur,varsa da yorum yazsın sevinirim paylaşırsanız :) Şarkının filmle alakası yok mu hiç derseniz, evet var . Hem de favori sahnem olan finalinde . Bu filmi bulursanız mutlaka izleyin ,bence ölmeden önce izlenecek filmlerden biri ;)

Ben de bu film mimini en sevdiğim blogger arkadaşlarımdan biri olan makeupwithstyle 'a yolluyoruuum :)

5 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canım benimmm! Çok teşekkürler mim için :) Yanlız seçtiğin filmlerin hiçbirini izlememişim ve hepsi de birbirinden şahane gözüküyor, nasıl izlememişim diye kızdım kendime şimdi...ilk iş bu filmleri bulup izleyeceğim! :) öpüyorum tatlım!

Junkhead dedi ki...

Rica ederim tatlım ;) Mutlaka izle bu filmleri ! Övünmek gibi olmasın ama film zevkim iyidir :P Öyle işe yaramaz saçma filmler önermem kimseye .

makeupwithstyle dedi ki...

Ehehe çok şekersin canım, ona eminim zaten çok da güzel yazmışsın hepsini çok merak ettim :)

*ssdesignbutik dedi ki...

bu 4 filmide izlemeliyim morindrellam ama öncelikle en sondaki 1 ekstrayı izliycem :)

Junkhead dedi ki...

İzle canım izle ;) Hepsi de süper filmlerdir :)

Yorum Gönder