11 Ağustos 2011

Aytaşı ( Moonstone )



   Nedendir bilinmez ama ben aytaşını çok severim . Görüntüsü beni çok çeker . Esrarengiz,büyülü bir taş gibi gelir bana hep :) Gümüşlük'te bu kolyeyi görür görmez çok beğendim . Normalde siyah deri ipi vardı ama onun boyu iyi olmadığı için çıkardım ve kendim ince zincir taktım . Kısa mı uzun mu kullansam emin olamadım ve uzuna karar kıldım . Sonra sıkılırsam bir süre de kısa kullanırım :) Kocaman bir aytaşı kolye bu,çok sevdim kendisini ! Sihirli gibi geliyor bana bu taş yahu ... Önce biraz aytaşı hakkında bilgilenelim :


  • Aytaşı, kişinin duygusal gerilimden kurtulmasına ve duygularını kabullenmesine yardımcı olur.

  • Aşırı tepki verdiğiniz ve endişeli olduğunuz durumlarda aytaşı sizi dengeler ve diğer insanların hislerine karşı duyarlı olmanızı sağlar.

  • İnsanlarla aranızdaki şefkat ve sempati duygularını karşılıklı olarak artırır ve kendisini taşıyan kişiye sempati kazandırır.

  • Duygusal dengeyi sağlar ve egoya karşı iyi gelir.

  • Sezgileri ve iletişimi kuvvetlendirir.



  • Yıldızı düşük olanların taşıdır. Nazara karşı etkilidir.

  • Sevgililerin daha ihtiraslı olmasını sağlar. 

    Bu taş ayrıca takip ettiğim dizilerden Vampire Diaries'te de sıkça konu oldu :D 






11 yorum:

misanthrope dedi ki...

Ben şu taşların nimetlerine inanmayanlardanım... Aşırı derecede saçma bir inanç olarak geliyor bana, gerçekten işine yarayacağını düşünüp takanlar varsa :)
Ama bir aksesuar olarak hoşmuş canım, güle güle kullan.. :)

Junkhead dedi ki...

Canım ben de inanmam zaten ,çok saçma geliyor :)) Bilgileri de öylesine merak edenler olursa diye yazdım işte :P Ama bu taşı çok severim :D

misanthrope dedi ki...

Bende sevdim, hoş bi görüntüsü var... Aa aklım hala senin önceki tatilinde aldığın kolyede :( bulamadım onun gibi bi şey, şanslı seni :D

Junkhead dedi ki...

Ah be bilsem 2 tane alır birini yollardım o kolyelerden sana haaa :(

misanthrope dedi ki...

Valla didime geldim ilk gün babamı çarşıya çıkardım :D ara tara yok, bana ondan yap alıciim :D

Junkhead dedi ki...

Kızım valla yapılabilecek birşey olsa hemen yapardım :) Ama sedefli o, Cunda'ya gitmek lazım :D

misanthrope dedi ki...

:(:(:(:(

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

iştah kapattıgıda söylenıyo ama bende yüzük var içimde bir öküz saklayan ve bunu hiç bell etmyen bana hç bir faydası oldu dıyemem :P

Junkhead dedi ki...

:D Evet canım öyle bir söylenti de varmış ama ne kadar doğru bilemeeem :)

makeupwithstyle dedi ki...

Aytaşına bende bayılırım canım bende de 2 kolye ucu var....nasıl şahane duruyor! Aynen dediklerine katılıyorum sihirli-mistik bir havası var bu taşın!

Junkhead dedi ki...

Di mi canım çok hoş bir havası var ,çok seviyorum :) Büyücü taşı falan gibi geliyor :D

Yorum Gönder