27 Temmuz 2011

Yves Rocher siparişim geldi

   Bugün de gelmese meraklanmaya başlayacağım Yves Rocher kargom geldi . 21inde sitesinden vermiştim siparişimi . İlk kez ürün aldım Yves Rocher'dan :) Dergiler ve kartımla birlikte ürünlerime kavuştum . Parfümlerden hindistan cevizliyi daha çok sevdim,zaten öyle tahmin ediyordum . Hindistan cevizi ve vanilya kokularını hep çok sevmişimdir . Vanilyalısını almayı düşünmedim çünkü zaten TBS Vanilla body mist'im şuan mevcut elimde,başka vanilya olmasına gerek yok dedim . Hindistan cevizli parfümün tam boyunu almak istiyordum aslında ama stokta olmadığı için küçüğünü aldım . Bunlar bittikten sonra büyük boyunu almayı düşünebilirim ileride . Çilekli de hoş gayet ama sanırım hindistan cevizli biraz daha ağır koku olduğundan daha kalıcı olacak . Diğer 2 ürün de, açılı eyeliner fırçası ve tırnak parlatıcı törpü .





8 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Tatlım güle güle kullan, açılı eyeliner fırçaları süper oluyor bende hep onlarla sürüyorum :) Kokuları da çok merak ettim, çileğe de hindistan cevizine de bayılırım :)

Junkhead dedi ki...

Canım çok sağol ;) Kokular çok güzel . Çilekli tam yaz kokusu ferah böyle sulu sulu :)) Hindistan cevizi daha güzel ama o biraz daha ağır .

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan canım,kesik uçluya ihtiyacım oldu benimde keşke indirimde alsaydım:((

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol ;) İndirim devam ediyor diye biliyorum, bi bak istersen :)

pelitodansize dedi ki...

Selam junkhead tekrar gule gule kullan, bende de var cıleklı parfum ve eyelıner fırçası işte mac 263 fırçam ve bu fırça ile paslaşarak kullanıyorum, bende başta beğenmiştim sanki çileği ama frambuazlı olan parfümü daha güzel geliyor şu an bana

Junkhead dedi ki...

pelitodansize, teşekkürler canım ;) Benim frambuaz pek ilgimi çekmediği için onu hiç düşünmedim. Çilek de ferah tam yazlık bir koku :) Fırçayı da henüz deneme fırsatım olmadı,bakalım inş. memnun kalırım .

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan canım hepsini :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler Sevdacım ;)

Yorum Gönder